StPr/25/0731
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Elastyczny czas pracy między 07:00 a 19:00, zakończenie pracy o 17:00, premia na relokację, zakwaterowanie i wyżywnienie 2000 PLN, koszty podróży 2000 PLN. Praca hybrydowa.
Zakres obowiązków:
Analizuj i opracowuj strategie zarządzania kontami i sprzedaży dodatkowej, skontaktuj się z obecnymi klientami w swoim portfolio w celu konsultacji, pracuj w środowisku zorientowanym na cele, mając indywidualne cele sprzedaży, a jednocześnie będąc częścią większego zespołu sprzedaży, jednocześnie zwiększając bazę klientów, rozwiązuj problemy i konsultuj się z klientami, aby zapewnić najlepiej sprzedające się rozwiązanie dla ich kampanii reklamowych i zachęcaj ich do wypróbowywania nowych strategii marketingowych, nawiguj po kliencie, aby mógł wdrożyć sugestie dotyczące kampanii, buduj silne i oparte na zaufaniu relacje z klientem, optymalizując jego konta, wykorzystując swoje umiejętności analityczne, jednocześnie zwiększając przychody z programu, spełniaj swoje osobiste wymagania dotyczące produktywności (KPI) każdego dnia, będąc jednocześnie członkiem zespołu przyczyniającym się do ogólnych celów sprzedaży zespołu.
What You'll be Doing
Looking to build long term relationships as a trusted advisor? Do you have a passion to maximize sales opportunities over the long term? You'll deliver amazing customer service and uncover sales opportunities for our technology client's customers. With a consultative selling approach and focus on revenue targets, you'll cultivate existing customer relationships while establishing and maintaining long-term relationships. You'll work both independently and collaboratively with a cross-functional team to identify and solve business technology needs in a cloud-based environment.
You'll report to the Operations Sales Manager. Youll contribute to the success of the customer experience as well as the overall success of the team.
Miejsce pracy:
Opolska 110/C, 31-323 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
TTEC EUROPE B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: gimnazjalne
- zawód: Specjalista do spraw sprzedaży
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne oraz sprzedażowe
- W TTEC jesteśmy oddani tworzeniu wyjątkowych doświadczeń dla każdego klienta każdego dnia. Cieszymy się, że doświadczysz energii i pasji z naszym zespołem sprzedaży i obsługi klienta. W naszych biurach w Krakowie i Warszawie mówi się w ponad 20 różnych językach, a naszym celem jest wspieranie i pielęgnowanie przyjaznej kultury, w której każdy czuje się przynależny. Przenieś swoją karierę na wyższy poziom dzięki możliwościom kariery w firmie z certyfikatem Great Place to Work. Odwiedź https://www.ttecjobs.com/en/welcome-to-ttec-poland, aby zobaczyć znacznie więcej! At TTEC, we are committed to creating exceptional experiences for every employee every day. Were excited for you to experience the energy and passion with our sales and customer service team in Krakow and Poland. With over 20 different languages spoken in our offices in Krakow and Warsaw, we are dedicated to fostering and nurturing a welcoming culture where everyone feels like they belong. Take your career to the next level with a career opportunities in a Great Place to Work Certified company. Visit https://www.ttecjobs.com/en/welcome-to-ttec-poland to see much more!
Inne wymagania:
W TTEC jesteśmy oddani tworzeniu wyjątkowych doświadczeń dla każdego klienta każdego dnia. Cieszymy się, że doświadczysz energii i pasji z naszym zespołem sprzedaży i obsługi klienta. W naszych biurach w Krakowie i Warszawie mówi się w ponad 20 różnych językach, a naszym celem jest wspieranie i pielęgnowanie przyjaznej kultury, w której każdy czuje się przynależny. Przenieś swoją karierę na wyższy poziom dzięki możliwościom kariery w firmie z certyfikatem Great Place to Work. Odwiedź https://www.ttecjobs.com/en/welcome-to-ttec-poland, aby zobaczyć znacznie więcej! At TTEC, we are committed to creating exceptional experiences for every employee every day. Were excited for you to experience the energy and passion with our sales and customer service team in Krakow and Poland. With over 20 different languages spoken in our offices in Krakow and Warsaw, we are dedicated to fostering and nurturing a welcoming culture where everyone feels like they belong. Take your career to the next level with a career opportunities in a Great Place to Work Certified company. Visit https://www.ttecjobs.com/en/welcome-to-ttec-poland to see much more!
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Krzysztof Dernoga
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail