StPr/25/1566
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Realizacja zamówień internetowych od przyjęcia po wysyłkę i monitorowanie przesyłek (krajowych i zagranicznych)
Obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: przygotowywanie ofert i wycen, przyjmowanie i obsługa zamówień, udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
Wsparcie sprzedaży w sklepie stacjonarnym doradztwo, prezentacja produktów, wystawianie dokumentów sprzedaży
Współpraca z magazynem, działem logistyki i działem produkcji w zakresie realizacji zamówień
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta
Miejsce pracy:
Jana Kilińskiego 89a, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Pracodawca:
Zakład Produkcyjno-Handlowy "SIATEX" Artur Fert
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
- znajomość Microsoft Office, dobra organizacja pracy, negocjacyjne, prezentacyjne, komunikacyjne, umiejętność obsługi komputera , zaangażowanie, umiejętności analityczne
- Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, wsparcie w procesie wdrożenia, samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dodatkowy pakiet vendingowy o wartości 800 zł.
Inne wymagania:
Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, wsparcie w procesie wdrożenia, samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dodatkowy pakiet vendingowy o wartości 800 zł.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail