StPr/25/0026
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Zarządzanie funkcjonowaniem małego biura, bieżące prace administracyjne, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, współpraca z firmami kurierskimi, spedycją, zapewnienie komunikacji z klientem, sprzedaż towarów i pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i wysyłka ofert, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
Miejsce pracy:
Ostródzka 3, 14-140 Miłomłyn, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
METEC Sp. z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Administracja biurowa z obsługą komputera, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, zzagażowanie, puntualność
- [Umiejętność 2] : komunikatywna znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego [Umiejętność 1] : komunikatywność, gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych, czynne prawo jazdy kat. B
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : komunikatywna znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego [Umiejętność 1] : komunikatywność, gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych, czynne prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail