StPr/25/0633
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 600 PLN
Zakres obowiązków:
- regularny odsłuch i ocena rozmów,
- bieżącą pomoc i odpowiadanie na pytania Konsultantów,
- przekazywanie nowych informacji, które pojawiły się podczas obsługi projektu oraz weryfikacja pod tym kątem wiedzy Konsultantów,
- bieżąca kontrola nad zmianami w aplikacjach,
- tworzenie i rozprowadzanie wszelkich materiałów mogących pomóc lub usprawnić prace Konsultantów,
- wyjaśnianie reklamacji przesyłanych przez Klientów,
- przygotowanie i odsłuch wskazanych rozmów,
- tworzenie krótkich podsumowań wyjaśniających sytuację skierowanych do Trenera lub osoby odpowiedzialnej za kontakt z Klientem,
- przygotowywanie materiałów i przeprowadzanie: szkoleń wstępnych z technik telemarketingowych, szkoleń produktowych, ale wyłącznie w przypadku projektów stałych, szkoleń z aplikacji, testów sprawdzających wiedzę
Miejsce pracy:
Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, polski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- PROWADZENIE SZKOLEŃ, WIEDZA NA TEMAT FUNKCJONOWANIA CALL CENTER, obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
- (doświadczenie w pracy w zespole, doświadczenie zawodowe jako Specjalista ds. Jakości i Szkoleń: 1 rok)
Inne wymagania:
(doświadczenie w pracy w zespole, doświadczenie zawodowe jako Specjalista ds. Jakości i Szkoleń: 1 rok)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Paulina Miśkiewicz-Zyduch
Nr telefonu:
914254991
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
m.in. CV