StPr/25/0894
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 7 500 PLN
brutto + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
- Praca kuratorska przy realizacji wystaw,
- inicjowanie i realizowanie programów i wydarzeń artystycznych popularyzatorskich w PGS, oprowadzanie merytoryczne po wystawach,
- koordynacja realizacji wystaw i projektów,
- nadzór nad montażem i demontażem wystaw,
- nadzór nad przygotowaniem wernisażu we współpracy z Działem Komunikacji,
- gromadzenie i katalogowanie dokumentacji wystaw i projektów
- sporządzanie umów, wniosków dotyczących realizacji usług,
- współpraca z wykonawcami oraz koordynacja i kontrola ich pracy,
- współpraca z Działem Komunikacji przy drukach towarzyszących wystawie,
- opracowywanie wniosków aplikacyjnych do podmiotów polskich i zagranicznych oraz pomoc w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej,
- współpraca ze Specjalistą ds. wystaw i kolekcji w zakresie opieki nad kolekcją PGS.
Miejsce pracy:
Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Pracodawca:
Państwowa Galeria Sztuki
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: historia sztuki, kulturoznawstwo, muzealnictwo, kuratorstwo
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Wymagania: minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy projektach kulturalnych oraz w zakresie realizacji zadań związnych z zarządzaniem budżetem, udokumentowana współpraca przy realizacji projektów wydawniczych, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, znajomość pakietu Office, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz dyspozycyjność. Praca w godzinach 8:00-16:00 Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony, docelowo nieokreślony.
Inne wymagania:
Wymagania: minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy projektach kulturalnych oraz w zakresie realizacji zadań związnych z zarządzaniem budżetem, udokumentowana współpraca przy realizacji projektów wydawniczych, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, znajomość pakietu Office, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz dyspozycyjność. Praca w godzinach 8:00-16:00 Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony, docelowo nieokreślony.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Troka
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny, życiorys zawodowy, dokumenty, które świadczą o wykształceniu i doświadczeniu zawodowym. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys zawodowy powinny być opatrzone klauzulą: zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Państwową Galerię Sztuki z siedzibą w Sopocie, w celu realizacji procesu rekrutacji. Zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane. Forma kontaktu z pracodawcą: osobista lub drogą pocztową lub na adres email: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta