StPr/25/1687
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 900 PLN
Praca w godzinach: 7.30-15.30
Zakres obowiązków:
- sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji postępowań (przygotowanie, kompletowanie, wysyłanie i monitorowanie ofert przetargowych oraz wyjaśnień do ofert złożonych); prowadzenie ewidencji postępowań,
- kontrola zgodności oferowanych cen z polityką firmy,
- raportowanie procesu realizacji projektów,
- przygotowywanie projektów umów,
- aktywne monitorowanie zmian prawnych i rynkowych w zakresie zamówień publicznych oraz przygotowywanie kluczowych informacji o rynku,
- obsługa platform zakupowych.
Miejsce pracy:
Świętego Jacka 86 B, 30-364 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
BROTHERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, prawo
- zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
- biegła znajomość MS Office
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (kompleksowa obsługa procesu zamówień publicznych po stronie wykonawcy lub zamawiającego). - umiejętność organizacji pracy własnej, - praktyczna znajomość ustawy pzp oraz aktów wykonawczych, - skrupulatność, rzetelność, terminowość; - analityczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie z nimi pod presją czasu.
Inne wymagania:
Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (kompleksowa obsługa procesu zamówień publicznych po stronie wykonawcy lub zamawiającego). - umiejętność organizacji pracy własnej, - praktyczna znajomość ustawy pzp oraz aktów wykonawczych, - skrupulatność, rzetelność, terminowość; - analityczne myślenie, umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie z nimi pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Marciniak M
Nr telefonu:
126868158
E-mail:
marciniak.a@gupkrakow.pl
Wymagane dokumenty:
CV wysłane e-mailem