StPr/25/1110
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 5 830 PLN
Wynagrodzenie ok. 3900 zł netto na stat. Umowa zlecenie przez pierwsze 3 miesiące, następnie umowa o pracę.
Zakres obowiązków:
- Nawiązywanie współpracy z podwykonawcami
- Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów
- Realizacja dokumentacji przetargowych
- Nadzorowanie i planowanie realizacji przetargów,
- Obsługa CRM
- Kompletowanie ofert przetargowych
- Dbanie o poprawność obiegu dokumentów w zamówieniach publicznych
- Raportowanie
- Pozostałe zlecone prace biurowe
Miejsce pracy:
WARSZAWSKA 25A/3, 25-512 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
SANSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- dobra obsługa komputera
- Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, dobra organizacja pracy, wskazane doświadczenie na podobnym stanowisku. SANSOLAR SP. Z O.O. to kielecka spółka działająca od 2019 roku, która specjalizuje się w termomodernizacji.
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, dobra organizacja pracy, wskazane doświadczenie na podobnym stanowisku. SANSOLAR SP. Z O.O. to kielecka spółka działająca od 2019 roku, która specjalizuje się w termomodernizacji.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
720 890 460
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - CV w formacie pdf wraz z dołączeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z RODO należy przesłać na e-mail: [email protected] lub telefon: 720890460