SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/3529

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 16:00

Zakres obowiązków:
• obsługa zadań związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi na podstawie ustawy pzp oraz wyłączonymi z zakresu ustawy pzp, w tym przygotowanie dokumentacji, prowadzenie postępowań, archiwizacja
• prowadzenie rejestru wniosków zakupowych wraz z weryfikacją ich prawidłowości i kompletności w oparciu o wewnętrzne procedury
• prowadzenie rejestru umów
• wsparcie działów merytorycznych w przygotowywaniu dokumentacji dot. zamówień publicznych i postępowań
• przygotowanie projektów umów do akceptacji Działu Prawnego
• realizacja innych programów, projektów i zadań zleconych przez przełożonych

Miejsce pracy:
Lubelska 29, 30-003 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
Instytut Książki

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych
  • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność , dokładność, znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, analityczne myślenie
  • Umiejętność posługiwania się systemami informacji prawnej, doświadczenie w zakresie prowadzenia zamówień publicznych w instytucjach kultury, praktyczna znajomość ustawy PZP, znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zamówień publicznych po stronie zamawiającego. Znajomość praktyczna ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, umiejętność stosowania przepisów i analitycznego myślenia, umiejętność posługiwania się systemami informacji prawnej, odpowiedzialność, samodzielność oraz dobra organizacja pracy.


Inne wymagania:
Umiejętność posługiwania się systemami informacji prawnej, doświadczenie w zakresie prowadzenia zamówień publicznych w instytucjach kultury, praktyczna znajomość ustawy PZP, znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zamówień publicznych po stronie zamawiającego. Znajomość praktyczna ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, umiejętność stosowania przepisów i analitycznego myślenia, umiejętność posługiwania się systemami informacji prawnej, odpowiedzialność, samodzielność oraz dobra organizacja pracy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Beata Kachel

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, na które ubiega się kandydat/ka na adres maila: [email protected] podając w tytule maila "specjalista ds. zamówień publicznych" z dopiskiem: Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, na które ubiega się kandydat/ka na adres maila: [email protected] podając w tytule maila "specjalista ds. zamówień publicznych"
Dodano: 24.07.2025, 05:54
ID ogłoszenia: 269425
Udostępnij:
Dodano: 24.07.2025, 05:54
ID ogłoszenia: 269425

Zobacz inne oferty

Do góry