StPr/25/1487
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Weryfikacja dokumentacji przetargowej.
Współpraca z dostawcami i klientami w zakresie realizacji zamówień publicznych.
Prowadzenie korespondencji z wykonawcami.
Opracowywanie planów zamówień.
Miejsce pracy:
Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- praktyczna znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, umiejętność analizy i przygotowywania dokumentacji przetargowej, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- [Umiejętność 1] : Umiejętność analizy i przygotowywania dokumentacji przetargowej. [Umiejętność 2] : Praktyczna znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty: ul. Towarowa 9, 22-100 Chełm - telefoniczny: 82 5653451 - CV można przesyłać e-mailem na adres: [email protected]
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : Umiejętność analizy i przygotowywania dokumentacji przetargowej. [Umiejętność 2] : Praktyczna znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty: ul. Towarowa 9, 22-100 Chełm - telefoniczny: 82 5653451 - CV można przesyłać e-mailem na adres: [email protected]
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradcy ds zatrudnienia
Nr telefonu:
5627675, 5627676, 5627685, 5627687, 5627688, 5627691, 5627698
Wymagane dokumenty:
Brak danych.