StPr/25/2347
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
+ premie miesięczne i kwartalne
Zakres obowiązków:
- Skanowanie, archiwizacja i uzupełnianie dokumentacji (teczki, protokoły, faktury),
- Wystawianie i ewidencjonowanie faktur oraz dokumentów magazynowych (WZ, PZ,
RW, WW),
- Zakładanie kontraktów w Excelu i systemie + obsługa dokumentacji papierowej,
- Komunikacja z pracownikami i kontrahentami,
- Windykacja należności,
- Wsparcie w rozliczaniu delegacji i zaliczek,
- Wsparcie księgowości.
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (lub umowę o staż)
- Jasno określone godziny pracy w trybie zadaniowym (KPI)
- Premie
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop i telefon służbowy
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne (sprzedażowe, produktowe, komunikacyjne)
- Dostęp do siłowni
- Bezpłatny parking
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Praca w godz.: 8:00-16:30.
Oferta dostępna w sali E.
Kontakt z pracodawcą - e-mail: [email protected]
Miejsce pracy:
Sycowska 48, 51-319 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
AHS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy
- Prawo jazdy kat. B
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracja, finanse, zarządzanie, prawo, staż pracy: 2 lub więcej lat doświadczenia w administracji, znajomość MS Office (Word, Excel), programu Symfonia, podstawy prawa, księgowości, administracji i znajomość obiegu dokumentów, prawo jazdy kat. B, obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, telefon), mile widziana znajomość prawa administracyjnego i RODO, komunikatywność i dobra organizacja pracy, skrupulatność, dokładność i samodzielność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na naukę i rozwój, odporność na stres i elastyczność
Inne wymagania:
wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracja, finanse, zarządzanie, prawo, staż pracy: 2 lub więcej lat doświadczenia w administracji, znajomość MS Office (Word, Excel), programu Symfonia, podstawy prawa, księgowości, administracji i znajomość obiegu dokumentów, prawo jazdy kat. B, obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, telefon), mile widziana znajomość prawa administracyjnego i RODO, komunikatywność i dobra organizacja pracy, skrupulatność, dokładność i samodzielność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na naukę i rozwój, odporność na stres i elastyczność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
-
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail