SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0662

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
1. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej i elektronicznej)
2. Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych i ich aktualizacja
3. Przygotowywanie dokumentów, zestawień i raportów
4. Wsparcie administracyjne dla innych działów firmy
5. Zamówienia materiałów biurowych i materiałów budowlanych zgodnie z informacjami od kierownika budowy
6. Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Po umowie na okres próbny, umowa o pracę na czas nieokreślony.

Miejsce pracy:
Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Poziom wykształcenia- minimum średnie (mile widziane wyższe). Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word), umiejętność pracy z dokumentacją i dbałość o szczegóły. Niezbędna komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.


Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- minimum średnie (mile widziane wyższe). Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word), umiejętność pracy z dokumentacją i dbałość o szczegóły. Niezbędna komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Małgorzata Sawczuk

Nr telefonu:
227702043

Wymagane dokumenty:
CV
Dodano: 23.07.2025, 15:45
ID ogłoszenia: 264225
Udostępnij:
Dodano: 23.07.2025, 15:45
ID ogłoszenia: 264225

Zobacz inne oferty

Do góry