StPr/25/0662
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
1. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej i elektronicznej)
2. Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych i ich aktualizacja
3. Przygotowywanie dokumentów, zestawień i raportów
4. Wsparcie administracyjne dla innych działów firmy
5. Zamówienia materiałów biurowych i materiałów budowlanych zgodnie z informacjami od kierownika budowy
6. Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Po umowie na okres próbny, umowa o pracę na czas nieokreślony.
Miejsce pracy:
Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Poziom wykształcenia- minimum średnie (mile widziane wyższe). Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word), umiejętność pracy z dokumentacją i dbałość o szczegóły. Niezbędna komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- minimum średnie (mile widziane wyższe). Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word), umiejętność pracy z dokumentacją i dbałość o szczegóły. Niezbędna komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Sawczuk
Nr telefonu:
227702043
Wymagane dokumenty:
CV