StPr/25/1351
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 6 200 PLN
Zakres obowiązków:
Kierowanie Komisją ds. Zamówień Publicznych oraz dokonywaniem zamówień i zakupów dotyczących wyposażenia i usług,
sporządzaniem planu zakupów inwestycyjnych i remontowych do budżetu,
przygotowywanie dokumentów do procedury przetargowej,
rozpatrywanie ofert od podwykonawców i kontrahentów,
opracowywanie zakresu prac remontowych,
tworzenie umów dla podwykonawców,
nadzorowanie i kontrolowanie prac remontowych,
prowadzenie rejestru przedmiotów małocennych, rejestru kluczy, rejestru pieczątek, stanu liczników, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych oraz umów o współpracy,
obsługa programu Płatnik rejestrowanie i wyrejestrowywanie osób współpracujących w oparciu o umowy cywilnoprawne.
Miejsce pracy:
Kościuszki 49, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
CENTRUM KULTURY W PIASECZNIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- znajomość podstawowych zagadnień dot. administrowania budynkami, znajomość pakietu MS Office, programu Płatnik, znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, prawa cywilnego i ubezpieczeń społecznych,
Inne wymagania:
znajomość podstawowych zagadnień dot. administrowania budynkami, znajomość pakietu MS Office, programu Płatnik, znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, prawa cywilnego i ubezpieczeń społecznych,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Małkowska
Wymagane dokumenty:
brak