StPr/25/1883
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
oraz dodatek za wysługę lat (%) zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakres obowiązków:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa administracyjna teatru, a w szczególności:
1. Prowadzenie ewidencji składników majątku, wyposażenia oraz elementów scenografii.
2. Nadzór administracyjny i techniczny nad obiektami użytkowanymi przez teatr.
3. Dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu biurowego oraz gospodarczego, a także dokonywanie bieżących przeglądów tych urządzeń.
4. Nadzór nad infrastrukturą teleinformatyczną, a także współpraca w zakresie napraw i modernizacji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania użytkowanego przez teatr.
5. Prowadzenie archiwum zakładowego teatru zgodnie z przepisami prawa.
6. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych i innych aktów wykonawczych.
7. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej na stronie internetowej teatru.
8. Sporządzanie i składanie zestawień, sprawozdań i raportów związanych z funkcjonowaniem obiektów użytkowanych przez teatr, między innymi sprawozdania do GUS i urzędów.
Miejsce pracy:
Plac Teatralny 1, 75-721 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Bałtycki Teatr Dramatyczny im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania formalne: 1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki administracja, prawo, ekonomia lub kierunki techniczne. 2. Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel). 3. Dobra organizacja pracy. 4. Systematyczność i dokładność. 5. Otwartość i gotowość do poszerzania swojej wiedzy. 6. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Mile widziane: 1. Doświadczenie w zarządzaniu obiektem lub infrastrukturą techniczną. 2. Znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych. 3. Znajomość przepisów BHP i PPOŻ oraz zasad eksploatacji budynków. 4. Znajomość parametrów podstawowych urządzeń teleinformatycznych oraz biurowych.
Inne wymagania:
Wymagania formalne: 1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki administracja, prawo, ekonomia lub kierunki techniczne. 2. Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel). 3. Dobra organizacja pracy. 4. Systematyczność i dokładność. 5. Otwartość i gotowość do poszerzania swojej wiedzy. 6. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Mile widziane: 1. Doświadczenie w zarządzaniu obiektem lub infrastrukturą techniczną. 2. Znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych. 3. Znajomość przepisów BHP i PPOŻ oraz zasad eksploatacji budynków. 4. Znajomość parametrów podstawowych urządzeń teleinformatycznych oraz biurowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: umowa na okres próbny 3 miesiące, praca w godz. 8:00 -16:00, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Bałtyckiego Teatru Dramatycznego w Koszalinie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Bałtyckiego Teatru Dramatycznego w Koszalinie

Zaloguj się przez Facebook