SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer: StPr/24/8779

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą, uzależnione będzie od posiadanych umiejętności i kwalifikacji. Pracodawca oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenie oraz kontraktu B2B.

Zakres obowiązków:
Obsługa procesu obiegu dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej. Wprowadzanie i opisywanie faktur w systemie. Redagowanie pism. Sporządzanie zestawień, monitoringów, rejestru umów oraz innych dokumentów w zakresie spraw prowadzonych przez spółkę. Obsługa floty samochodowej, procesu obiegu dokumentacji o charakterze gwarancyjnym oraz spotkań firmowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz o dobry stan i czystość biura. Czynności kancelaryjne oraz administracyjno biurowe mające na celu sprawne funkcjonowanie biura. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-16:30.

Miejsce pracy:
Siostry Faustyny 4, 80-180 Kowale, powiat: gdański, woj: pomorskie

Pracodawca:
OMI-TECHNIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • wykształcenie min. średnie (mile widziane doświadczenie w branży budowlanej), sprawna obsługa komputera, pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy, samodzielność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność w godzinach pracy biura.


Inne wymagania:
wykształcenie min. średnie (mile widziane doświadczenie w branży budowlanej), sprawna obsługa komputera, pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy, samodzielność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność w godzinach pracy biura.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV wraz ze zdjęciem oraz klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 16.10.2024, 20:00
ID ogłoszenia: 35432
Wynagrodzenie
od 4 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 16.10.2024, 20:00
ID ogłoszenia: 35432

Zobacz inne oferty

1 994,40 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
Prudnik
1 994,40 złbrutto
Dodano: 8 min temu
4 300 - 4 300 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Nowa Schodnia
4 300 - 4 300 złbrutto
Dodano: 8 min temu
1 994,40 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Grodków
1 994,40 złbrutto
Dodano: 8 min temu
1 994,40 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Grodków
1 994,40 złbrutto
Dodano: 8 min temu
1 994,40 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Lubsza
1 994,40 złbrutto
Dodano: 8 min temu
Do góry