StPr/25/1884
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie raportów i rozliczeń
- Wsparcie procesów kadrowych (badania lekarskie, dokumentacja, szkolenia BHP)
- Wystawianie faktur sprzedażowych i współpraca z biurem rachunkowym
- Publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych i organizacja procesów zatrudniania
- Organizacja zaopatrzenia biura i odzieży roboczej dla pracowników
- Prowadzenie ewidencji szkoleń, ubezpieczeń i zatrudnienia pracowników
- Obsługa systemu rejestracji czasu pracy
- Nadzór nad ewidencją i rozliczaniem godzin pracy pracowników
- Współpraca z innymi działami
Miejsce pracy:
Migłówko 7, 84-217 Głazica, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
IBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera MS Ofice, pracownik administracyjno-biurowy y z elementami kadr i obsługą komputera
- Wymagania • Wykształcenie wyższe • Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-finansowej lub pokrewnej • Znajomość programów: MS Office, mile widziana znajomość programu Subiekt • Dokładność, samodzielność i umiejętność planowania pracy • Komunikatywność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań • Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
Inne wymagania:
Wymagania • Wykształcenie wyższe • Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-finansowej lub pokrewnej • Znajomość programów: MS Office, mile widziana znajomość programu Subiekt • Dokładność, samodzielność i umiejętność planowania pracy • Komunikatywność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań • Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marlena Bacławska
Nr telefonu:
881414130
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook