SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZAOPATRZENIA

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZAOPATRZENIA

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 400 - 8 300 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0373

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 400 do 8 300 PLN

Zakres obowiązków:
Zamawianie towarów i negocjowanie cen, zarządzanie terminem dostaw, zarządzanie zasobami magazynu, sporządzanie kalkulacji cenowych, list obecności, inwentaryzacji, prowadzenie rozliczeń gotówkowych itp., organizowanie transportów gotowych maszyn, kompleksowa obsługa administracyjna biura, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym firmy, wsparcie kierownika produkcji, raportowanie bezpośrednio do przełożonego.

Miejsce pracy:
Piaskowa 19, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
"ICE-Trade Production"

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
  • Wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne), podstawowa wiedza techniczna, bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie, bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, odpowiedzialność, dbałość o szczegóły, umiejętność ustalania priorytetów, odporność na stres, doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra znajomość pakietu MS Office, komunikatywność oraz zdolność szybkiego uczenia się. Oferujemy: Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość zdobycia nowego i cennego doświadczenia zawodowego, możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, ciekawą pracę w zgranym zespole, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie adekwatne do pełnionej funkcji.


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne), podstawowa wiedza techniczna, bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie, bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, odpowiedzialność, dbałość o szczegóły, umiejętność ustalania priorytetów, odporność na stres, doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra znajomość pakietu MS Office, komunikatywność oraz zdolność szybkiego uczenia się. Oferujemy: Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość zdobycia nowego i cennego doświadczenia zawodowego, możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, ciekawą pracę w zgranym zespole, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie adekwatne do pełnionej funkcji.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Aleksandra Pouwels

Nr telefonu:
421 948 222 891

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne (CV ze zdjęciem, list motywacyjny) prosimy przysyłać wyłącznie w języku angielskim.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 19.02.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 147070
Udostępnij:
Dodano: 19.02.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 147070

Zobacz inne oferty

Do góry