SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI K/M

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/04016

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, premie uznaniowe, dofinansowanie wypoczynku: wczasy pod gruszą.

Zakres obowiązków:
- Kontrole bieżące zarządzanych nieruchomości; podejmowanie działań w celu utrzymania i poprawy stanu technicznego nieruchomości;
- Koordynacja i monitorowanie prac adaptacyjnych, remontowych i innych, prowadzonych na terenie zarządzanych nieruchomości;
- Nadzór nad prowadzeniem umów dotyczących spraw technicznych i usług oraz monitorowanie i kontrola terminu ich obowiązywania i stopnia realizacji;
- Organizacja i nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z okresowymi przeglądami budynków i budowli, instalacji technicznych, tj.: elektrycznej, wentylacyjnej, kanalizacyjnej, wodnej, gazowej, sygnalizacji pożaru, grzewczej i teletechnicznej;
- Prowadzenie eksploatacji nieruchomości pod względem utrzymania czystości, wywozu nieczystości, prowadzenie spraw w rejestrach BDO, CRO;
- Wparcie działu zakupów w organizacji postępowań na dostawy, usługi, roboty budowlane (przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia) ;
- Udział w posiedzeniach komisji przetargowych w roli członka komisji.
- Bieżące wsparcie działu administracji w codziennych zadaniach;
- Prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń należności związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów własnych i wynajmowanych, przygotowywanie dokumentów finansowych i rozliczeniowych;
- Przygotowanie dokumentacji do remontów i niezbędnych zezwoleń dotyczących zamierzeń remontowych, inwestycyjnych i eksploatacyjnych;
- Inne czynności zlecone przez przełożonego tożsame ze stanowiskiem specjalisty d.s. nieruchomości.



Miejsce pracy:
Świętokrzyska 20, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
INSTYTUT EKONOMIKI ROLNICTWA I GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
  • Wymagane wykształcenie wyższe techniczne lub administracyjno-prawne, doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów, obsługa MS Office, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, wiedza techniczna w zakresie instalacji i urządzeń obiektowych. Praca w godzinach 8-16


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe techniczne lub administracyjno-prawne, doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów, obsługa MS Office, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, wiedza techniczna w zakresie instalacji i urządzeń obiektowych. Praca w godzinach 8-16

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
22 505 47 95

E-mail:
kadry@ierigz.waw.pl

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 02.04.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 178181
Udostępnij:
Dodano: 02.04.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 178181

Zobacz inne oferty

Do góry