SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0176

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 3 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej: papierowa i elektroniczna;
- przygotowanie korespondencji do wysyłki papierowej;
- wysyłka korespondencji w formie elektronicznej;
- prowadzenie kalendarza spotkań;
- archiwizacja dokumentacji technicznej;
- obsługa urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym wypełnianie obowiązków;
- współudział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej;
- udział w komisjach przetargowych;
- wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonego, wydanych zgodnie z przepisami prawa pracy i zawartą umową o pracę.

Godziny pracy: 8:00-16:00.

Miejsce pracy:
Warszawska 168, 43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie

Pracodawca:
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: - Wykształcenie wyższe, - Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku, - Wymagania znajomość przepisów Ustawa prawo Wodne, - Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office. - Znajomość obsługi urządzeń biurowych: skaner, kserokopiarka - w zakresie niezbędnym do wypełniania obowiązków, - Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie wyższe, - Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku, - Wymagania znajomość przepisów Ustawa prawo Wodne, - Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office. - Znajomość obsługi urządzeń biurowych: skaner, kserokopiarka - w zakresie niezbędnym do wypełniania obowiązków, - Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Abdullah Othman

Nr telefonu:
32-250-41-27

Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 32-250-41-27) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą, Godziny : 8:00-16:00
Dodano: 21.01.2025, 05:27
ID ogłoszenia: 121935
Udostępnij:
Dodano: 21.01.2025, 05:27
ID ogłoszenia: 121935

Zobacz inne oferty

1 800 €netto
Nowe
Carpediem Care
Konstanz
1 800 €netto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry