StPr/25/0746
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 3 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej: papierowa i elektroniczna;
- przygotowanie korespondencji do wysyłki papierowej;
- wysyłka korespondencji w formie elektronicznej;
- prowadzenie kalendarza spotkań;
- archiwizacja dokumentacji technicznej;
- obsługa urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym wypełnianie obowiązków;
- współudział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej;
- udział w komisjach przetargowych;
- wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonego, wydanych zgodnie z przepisami prawa pracy i zawartą umową o pracę.
Godziny pracy: 8:00-16:00.
Miejsce pracy:
Warszawska 168, 43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Pracodawca:
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: - Wykształcenie wyższe, - Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku w rozliczaniu inwestycji z UE, - Wymagana znajomość procedur i wytycznych w rozliczaniu środków z UE. - Wymagania znajomość przepisów Ustawa prawo Wodne, - Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office. - Znajomość obsługi urządzeń biurowych: skaner, kserokopiarka - w zakresie niezbędnym do wypełniania obowiązków, - Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - Wykształcenie wyższe, - Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku w rozliczaniu inwestycji z UE, - Wymagana znajomość procedur i wytycznych w rozliczaniu środków z UE. - Wymagania znajomość przepisów Ustawa prawo Wodne, - Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office. - Znajomość obsługi urządzeń biurowych: skaner, kserokopiarka - w zakresie niezbędnym do wypełniania obowiązków, - Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Abdullah Othman
E-mail:
zz-katowice@wody.gov.pl
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: zz-katowice@wody.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: zz-katowice@wody.gov.pl, Godziny : 8:00-16:00