SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KADROWYCH

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 943,72 - 5 384,35 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1698

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 943,72 do 5 384,35 PLN

Zakres obowiązków:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zarówno tradycyjnej jak i elektronicznej. Kontakt z kontrahentami i dostawcami w zakresie obsługi telefonicznej i mailowej. Udzielanie podstawowych informacji w zakresie działalności firmy oraz obsługa zapytań.
Wsparcie administracyjne innych działów w firmie.
Przygotowywanie faktur do płatności i kontrola terminów płatności.

5. Obsługa kont bankowych w zakresie wykonywania przelewów, pobierania wyciągów, ewidencji wpływów i obciążeń.

Miejsce pracy:
Staszica 6/010, 25-008 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
AGRO TRADE Grzegorz Bujak

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zarówno tradycyjnej jak i elektronicznej. Kontakt z kontrahentami i dostawcami w zakresie obsługi telefonicznej i mailowej. Udzielanie podstawowych informacji w zakresie działalności firmy oraz obsługa zapytań. Wsparcie administracyjne innych działów w firmie. Przygotowywanie faktur do płatności i kontrola terminów płatności. Obsługa kont bankowych w zakresie wykonywania przelewów, pobierania wyciągów, ewidencji wpływów i obciążeń. Rozliczanie podróży służbowych Nadzór i zarządzanie badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP pracowników. Nadzór i zarządzanie flotą pojazdów i maszyn. Tworzenie dokumentów i rejestrów zgodnie z obowiązującymi standardami. Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura (zaopatrzenie, organizacja przestrzeni) Wymagania:Doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku min. 1 rok. Biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. Znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu word, excel i outlook. Znajomość podstawowych procesów związanych z obsługą organizacji administracyjno-kadrowej (obieg faktur i dokumentów kadrowych) Podstawowa wiedza w zakresie kadr. Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność. Odpowiedzialne podejście do pracy i obowiązków oraz chęć osiągania najwyższych standardów. Kreatywność w zakresie wdrażania nowych rozwiązań. Mile widziane: Czynne prawo jazdy kategorii B Pracodawca oferuje:Umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia. Szukamy osoby do dłuższej współpracy. Wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia, z możliwością wzrostu po okresie próbnym. Pracę w stałych godzinach, od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 Pracę w młodym, prężnie rozwijającym się zespole. Możliwość rozwoju, zależną wyłącznie od chęci, w dynamicznie rozwijającej się firmie.


Inne wymagania:
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zarówno tradycyjnej jak i elektronicznej. Kontakt z kontrahentami i dostawcami w zakresie obsługi telefonicznej i mailowej. Udzielanie podstawowych informacji w zakresie działalności firmy oraz obsługa zapytań. Wsparcie administracyjne innych działów w firmie. Przygotowywanie faktur do płatności i kontrola terminów płatności. Obsługa kont bankowych w zakresie wykonywania przelewów, pobierania wyciągów, ewidencji wpływów i obciążeń. Rozliczanie podróży służbowych Nadzór i zarządzanie badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP pracowników. Nadzór i zarządzanie flotą pojazdów i maszyn. Tworzenie dokumentów i rejestrów zgodnie z obowiązującymi standardami. Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura (zaopatrzenie, organizacja przestrzeni) Wymagania:Doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku min. 1 rok. Biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. Znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu word, excel i outlook. Znajomość podstawowych procesów związanych z obsługą organizacji administracyjno-kadrowej (obieg faktur i dokumentów kadrowych) Podstawowa wiedza w zakresie kadr. Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność. Odpowiedzialne podejście do pracy i obowiązków oraz chęć osiągania najwyższych standardów. Kreatywność w zakresie wdrażania nowych rozwiązań. Mile widziane: Czynne prawo jazdy kategorii B Pracodawca oferuje:Umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia. Szukamy osoby do dłuższej współpracy. Wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia, z możliwością wzrostu po okresie próbnym. Pracę w stałych godzinach, od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 Pracę w młodym, prężnie rozwijającym się zespole. Możliwość rozwoju, zależną wyłącznie od chęci, w dynamicznie rozwijającej się firmie.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Wskazany kontakt email; [email protected]
Dodano: 02.07.2025, 05:36
ID ogłoszenia: 251044
Wynagrodzenie
4 943,72 - 5 384,35 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 02.07.2025, 05:36
ID ogłoszenia: 251044

Zobacz inne oferty

Do góry