StPr/24/1998
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 200 do 3 000 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw podatkowo-księgowych klientów Fundacji; przygotowanie i merytoryczna weryfikacja dokumentów księgowych; dekretacja, kontrola zapisów oraz zamknięcie okresu rozliczeniowego; zadania będą wykonywane pod nadzorem i współpracą z Project menadżerem ds. księgowości.
*praca w systemie 2-zmianowym:08:00-12:00, 12:00-16:00.
Miejsce pracy:
ANDRZEJA FRYCZA MODRZEWSKIEGO 47, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Pracodawca:
FUNDACJA BELLATRIX
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- biegła obsluga komputera w tym pakietu MS Office
- wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek administracja lub księgowość; mile widziane kilkuletnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym/księgowym; biegła obsługa komputera; komunikatywność, sumienność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań oraz obowiązków, umiejętność odpowiedniej organizacji pracy w celu efektywnego wykorzystania czasu pracy.
Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek administracja lub księgowość; mile widziane kilkuletnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym/księgowym; biegła obsługa komputera; komunikatywność, sumienność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań oraz obowiązków, umiejętność odpowiedniej organizacji pracy w celu efektywnego wykorzystania czasu pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Tomasz Sekuła
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail