StPr/25/0393
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem MOK i jego placówek. Prowadzenie wymaganych
rejestrów oraz ewidencji wpłat w systemie Strefa Zajęć. Koordynowanie systemu sprzedaży biletów (Biletyna.pl). Realizacja
czynności związanych z RODO. Udział w dyżurach technicznych podczas. Techniczna obsługa wydarzeń. • Pomoc w
przygotowywaniu i organizacji wystaw. Nadzór nad powierzonym sprzętem technicznym (kamera, projektor, aparat, itp.).
Organizacja i koordynacja zajęć, projektów i wydarzeń edukacyjnych. Współpraca z instytucjami edukacyjnymi, kulturalnymi i organizacjami pozarządowymi. Obsługa systemów informatycznych związanych z zapisami i płatnościami. Współpraca z
dystrybutorami filmowymi
Miejsce pracy:
Kardynała K.Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Kultury
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- [Umiejętność 2] : Umiejętność obsługi urządzeń technicznych (nagłośnienie, oświetlenie, sprzęt multimedialny). [Umiejętność 1] : Gotowość do pracy w weekendy i w godzinach popołudniowych (w zależności od wydarzeń). [Praca na okres próbny] : 3 miesiące + możliwość dalszego zatrudnienia [Godzina zakończenia pracy] : 19:00
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Umiejętność obsługi urządzeń technicznych (nagłośnienie, oświetlenie, sprzęt multimedialny). [Umiejętność 1] : Gotowość do pracy w weekendy i w godzinach popołudniowych (w zależności od wydarzeń). [Praca na okres próbny] : 3 miesiące + możliwość dalszego zatrudnienia [Godzina zakończenia pracy] : 19:00
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Daniel Kloch
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail