StPr/25/1043
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
- koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych projektu budowlanego;
Miejsce pracy:
84-210 Osieki Lęborskie, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
POLIMEX BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja i pokrewne
- - wykształcenie wyższe kierunkowe - administracja (i pokrewne) - min. 3 miesiące doświadczenia
Inne wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe - administracja (i pokrewne) - min. 3 miesiące doświadczenia
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
506-289-030
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail