StPr/25/2023
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
+dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa administracyjna teatru, a w szczególności:
1. Prowadzenie ewidencji składników majątku, wyposażenia oraz elementów scenografii. 2. Nadzór administracyjny i techniczny nad obiektami użytkowanymi przez teatr.
3. Dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu biurowego oraz gospodarczego, a także dokonywanie bieżących przeglądów tych urządzeń. 4. Nadzór nad infrastrukturą teleinformatyczną, a także współpraca w zakresie napraw i modernizacji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania użytkowanego przez teatr. 5. Prowadzenie archiwum zakładowego teatru zgodnie z przepisami prawa. 6. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane z zastosowaniem Prawa zamówień pub
Miejsce pracy:
Plac Teatralny 1, 75-721 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Bałtycki Teatr Dramatyczny im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- znajomość procedur udzielania zamówień publicznych, kurs kancelaryjno archiwalny, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PROGRAMÓW MS OFFICE
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki administracja, prawo, ekonomia lub kierunki techniczne. Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel). Dobra organizacja pracy. Systematyczność i dokładność. Otwartość i gotowość do poszerzania swojej wiedzy.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Mile widziane: Doświadczenie w zarządzaniu obiektem lub infrastrukturą techniczną. Znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych. Znajomość przepisów BHP i PPOŻ oraz zasad eksploatacji budynków. Znajomość parametrów podstawowych urządzeń teleinformatycznych oraz biurowych.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki administracja, prawo, ekonomia lub kierunki techniczne. Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel). Dobra organizacja pracy. Systematyczność i dokładność. Otwartość i gotowość do poszerzania swojej wiedzy.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Mile widziane: Doświadczenie w zarządzaniu obiektem lub infrastrukturą techniczną. Znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych. Znajomość przepisów BHP i PPOŻ oraz zasad eksploatacji budynków. Znajomość parametrów podstawowych urządzeń teleinformatycznych oraz biurowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Bendyk
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym i oświadczeniem o niekaralności: pocztą elektroniczną na adres: [email protected] pocztą tradycyjną , praca w godz. 08:00-16:00
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta

Zaloguj się przez Facebook