StPr/25/0736
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 400 PLN
Pierwsza umowa na czas określony.
Zakres obowiązków:
-współtworzenie i realizacja strategii marketingowej OPiOA,
- budowanie wizerunku OPiOA w prasie, mediach oraz mediach społecznościowych,
- tworzenie i zarządzanie działaniami reklamowymi,
- administrowanie stroną internetową,
- tworzenie i publikowanie treści w mediach społecznościowych (FB, IG, YT, TT)
- tworzenie grafik i materiałów reklamowych (elektronicznych i drukowanych)
- współpraca z dostawcami usług reklamowych (agencje, drukarnie itp.),
- przygotowywanie i redagowanie dokumentów/zaproszeń/treści promocyjnych/prezentacji,
- tworzenie i edytowanie materiałów video / animacji / innych materiałów wizualnych na potrzeby różnych platform (FB, IG, YT, TT / inne),
- udział w realizacji projektów, programów oraz wydarzeń realizowanych przez OPiOA,
- wykonywanie zdjęć oraz filmów podczas wydarzeń OPiOA, przygotowanie zdjęć i filmów do publikacji oraz archiwizowanie materiałów,
- współpraca z jednostkami kultury oraz wydziałami Urzędu Miasta Olsztyna,
- sporządzanie raportów z działalności Działu.
Godziny pracy: 7:30-15:30
Miejsce pracy:
Piłsudskiego 38, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Olsztyńskie Planetarium I Obserwatorium Astronomiczne
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie kierunkowe (m.in. związane z promocją, PR, marketingiem) biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (Word, Excel, PowerPoint), dobra znajomość narzędzi graficznych (pakiet Adobe, Canva, itp.), doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych, biegła znajomość i doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych w mediach społecznościowych, umiejętność tworzenia treści o charakterze promocyjnym i informacyjnym (do wykorzystania na stronie internetowej, druku oraz w mediach), odpowiedzialność za powierzone zadania, sumienność, terminowość, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość, komunikatywność. Wymagania dodatkowe (mile widziane): doświadczenie w pracy w marketingu lub promocji (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), umiejętność wykorzystywania najnowszych technologii w social-mediach, AI, znajomość języka angielskiego, doświadczenie i dobre umiejętności robienia zdjęć i filmów oraz montażu materiałów, znajomość i doświadczenie w obsłudze CMS stron internetowych.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie kierunkowe (m.in. związane z promocją, PR, marketingiem) biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (Word, Excel, PowerPoint), dobra znajomość narzędzi graficznych (pakiet Adobe, Canva, itp.), doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych, biegła znajomość i doświadczenie w prowadzeniu profili firmowych w mediach społecznościowych, umiejętność tworzenia treści o charakterze promocyjnym i informacyjnym (do wykorzystania na stronie internetowej, druku oraz w mediach), odpowiedzialność za powierzone zadania, sumienność, terminowość, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość, komunikatywność. Wymagania dodatkowe (mile widziane): doświadczenie w pracy w marketingu lub promocji (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), umiejętność wykorzystywania najnowszych technologii w social-mediach, AI, znajomość języka angielskiego, doświadczenie i dobre umiejętności robienia zdjęć i filmów oraz montażu materiałów, znajomość i doświadczenie w obsłudze CMS stron internetowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Jusow
Nr telefonu:
664040434
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.CV 2.Oświadczenie o treści: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". 3.Oświadczenie o niekaralności Inne informacje: 1.Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie - nie będą rozpatrywane. 2.Złożone dokumenty nie będą zwracane 3.Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej 4. OPiOA zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów 5.Wymagane dokumenty należy składać w OPiOA, AL. Marsz. J. Piłsudskiego 38, pok. nr 3. w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz dopiskiem "Specjalista ds. administracyjnych", lub w wersji elektronicznej na adres: [email protected] 6.Termin składania dokumentów upływa z dniem: ogłoszenia zakończonej rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail