StPr/25/0700
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 309,29 PLN
1. wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi brutto 6 309.29 zł; (netto ok. 4 742 zł) dodatek za wysługę lat liczony od podstawy w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok, aż do osiągnięcia 20 % miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy (służby), przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) w oddziale oraz bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, a także sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku ,okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizowanych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;
- uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (służby), a także w pracach powołanej w Oddziale komisji bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy (w służbie) oraz udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą lub służbą w celu zapewnienia właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby;
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą, w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków w celu opracowania i sporządzania dokumentacji powypadkowej;
- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy lub służby na stanowiskach pracy lub służby, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, a także opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) na poszczególnych stanowiskach pracy lub służby w celu zapewnienia właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy- służby;
- przeprowadzanie instruktażu ogólnego osób nowo przyjętych do pracy lub służby w Oddziale w zakresie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (służby) w celu zapewnienia uczestnikom zapoznania się z podstawowymi przepisami w zakresie bhp o charakterze ogólnym;
- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz wypadków w związku ze służbą, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy lub służby w celu uporządkowania spraw związanych z wypadkami przy pracy (w służbie);
- udział w opracowywaniu planów oraz w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji obiektów, pomieszczeń pracy lub służby i nowych inwestycji w Oddziale oraz przedstawienie propozycji, dotyczących uwzględnienia w tych planach,
założeniach i dokumentacji rozwiązań techniczno-organizacyjnych, zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy (służby);
- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwa pracowników i funkcjonariuszy mających na celu zapewnienie właściwego poziomu realizacji obowiązków pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy-służby;
- współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę medyczną nad funkcjonariuszami pełniącymi służbę i pracownikami zatrudnionymi w oddziale oraz współpraca z Państwową Inspekcją Sanitarną w zakresie nadzoru nad higienicznymi warunkami służby lub pracy w oddziale w celu zapewnienia funkcjonariuszom, pracownikom bezpiecznych warunków pracy.
Miejsce pracy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Pracodawca:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania konieczne: - wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp; - bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu BHP, prawa pracy ,ochrony środowiska ,przepisów sanitarnych, budowlanych z zakresu ochrony PPOŻ; - znajomość zasad ergonomii ; - znajomość zasad fizjologii człowieka; - umiejętność logicznego myślenia, wyciągania i formułowania wniosków oraz interpretacji przepisów; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; - umiejętność hierarchizacji zadań (ważne, mniej ważne); - znajomość osiągnięć techniki w zakresie poprawy warunków bezpieczeństwa i higieny służby-pracy; - umiejętność organizowania i prowadzenia szkoleń; - dyspozycyjność ( dot. wyjazdów służbowych); - umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Wymagania pożądane: - szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowych ; - szkolenie okresowe z zakresu BHP dla pracowników służby BHP; - prawo jazdy kat. B; - podstawowa znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp; - bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu BHP, prawa pracy ,ochrony środowiska ,przepisów sanitarnych, budowlanych z zakresu ochrony PPOŻ; - znajomość zasad ergonomii ; - znajomość zasad fizjologii człowieka; - umiejętność logicznego myślenia, wyciągania i formułowania wniosków oraz interpretacji przepisów; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; - umiejętność hierarchizacji zadań (ważne, mniej ważne); - znajomość osiągnięć techniki w zakresie poprawy warunków bezpieczeństwa i higieny służby-pracy; - umiejętność organizowania i prowadzenia szkoleń; - dyspozycyjność ( dot. wyjazdów służbowych); - umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Wymagania pożądane: - szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowych ; - szkolenie okresowe z zakresu BHP dla pracowników służby BHP; - prawo jazdy kat. B; - podstawowa znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Kuciewicz
Nr telefonu:
68 358 20 78
Wymagane dokumenty:
Oferta powinna zawierać własnoręcznie opatrzone datą i podpisem kandydata: - list motywacyjny, życiorys (CV), - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - własnoręcznie podpisane oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku). - oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń zewnętrznych i wewnętrznych ( link) https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/s03/zgloszenie-naruszenia-prawa/22500,ZGLOSZENIA-ZEWNETRZNE-Informacja-dla-sygnalistow-zgodnie-z-art-48-ustawy-z-dnia-.html,, https://www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/download/7/303024/ProceduraZgloszenWewnetrznych.pdf oraz - kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Informacja dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy w Nadodrzańskim Oddziale Straży Granicznej. Administratorem danych osobowych zbieranych w związku z niniejszą procedurą rekrutacyjną jest Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie. Administrator zabezpiecza dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane osobowe zbierane w związku z naborem do pracy w Straży Granicznej przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: w prawnie uzasadnionym celu oraz na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dane osobowe w postaci umożliwiającej identyfikację określonej osoby są przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania, tj. realizacji procesu naboru do pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne. Niewyrażenie zgody może uniemożliwić realizację procedury naboru do pracy. Wyrażona zgoda może zostać odwołana w każdym czasie. Każdej osobie przysługuje prawo żądania dostępu do podanych przez siebie informacji stanowiących dane osobowe, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto każda osoba w dowolnym momencie ma również prawo do cofnięcia wyrażonej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można kontaktować się z inspektorem ochrony danych, który czuwa nad bezpieczeństwem danych osobowych przetwarzanych w Nadodrzańskim Oddziale Straży Granicznej e- [email protected] Dane osobowe gromadzone w związku z niniejszą rekrutacją nie są przetwarzane w sposób automatyczny i nie są przekazywane innym podmiotom, jak również do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dokumenty należy przesłać w terminie od 03.11.2025 r. do 17.11.2025 r. pod adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej Kancelaria Jawna ul. Poprzeczna 1 66-600 Krosno Odrzańskie lub złożyć osobiście we wskazanym terminie w kancelarii Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem Oferta pracy Dodatkowe informacje: 1.wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi brutto 6 309.29 zł; (netto ok. 4 742 zł) dodatek za wysługę lat liczony od podstawy w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok, aż do osiągnięcia 20 % miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. 2.praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; 3.budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; 4.w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6 %; 5.oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego, 6.rozpatrzeniu nie będą podlegać ofert niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń, 7.Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego, 8.przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, 9.oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook