StPr/25/0131
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 400 do 7 632 PLN
Pierwsza umowa na okres próbny ( 3 miesiące).
Zakres obowiązków:
- Współpraca przy opracownaiu planów techniczno-ekonomicznych przedsiębiorstwa, sporządzanie budżetów dla poszczególnych komórek organizacyjnych, opracowywanie kwartalnych i rocznych analiz ekonomicznych, prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości ekonomicznej,
- planowanie ekonomiczno-finansowe oraz techniczne w zakresie operacyjnym i strategicznym
- rejestrowanie danych techniczno-ekonomiczno-finansowych niezbędnych do opracowania analiz. Prowadzenie systemu sprawozdawczości wewnętrznej.
-Sporządzanie analiz kompleksowych i problemowych z działaności przedsiębiorstwa i jego jednostek organizacyjnych (w zakres powyższy wchodzi: miesięczna i roczna działalność przedsiębiorstwa, analizy problemowe)
-ustalanie budżetów dla poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki (centrów odpowiedzialności) oraz sprawowanie kontroli nad ich realizacją oraz analiza odchyleń.
- uzgadnianie wniosków zakupowych i zamówień pod kątem zgodności z budżetem
- opracowanie wniosku o zatwierdzenie taryfy dla ciepła zgodnie z przepisami ustawy- Prawo energetyczne oraz przepisów wykonawczych oraz ścisła współpraca z Urzędem Regulacji Energetyki w tym zakresie.
- Współpraca przy opracowywaniu planu ekomoniczo-finansowego Spółki.
- Badanie analiz ekonomicznych oraz materiałów analitycznych i sprawozdawczych niezbędnych dla prowadzenia rachunku ekonomicznego i oceny przedsięwzięć gospodarczych.
-Opracowywanie sprawozdań statystycznych.
Godziny pracy: 7-15
Miejsce pracy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- Wymagania - wykształcenie wyższe w obszarze finansów i rachunkowości lub pokrewne - 3 lata doświadczenia w obszarze controllingu lub analiz ekonomicznych Dodatkowym atutem będzie: - znajomość zagadnień związanych z kontrolą kosztów i alokacją kosztów pośrednich; - doświadczenie w tworzeniu planów finansowych, budżetów i rachunkowości zarządczej; - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel); - znajomość zasad rachunkowości finansowej i rachunkowości zarządczej, - dobra organizacja pracy, komunikatywność, zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków z dużych zbiorów danych
Inne wymagania:
Wymagania - wykształcenie wyższe w obszarze finansów i rachunkowości lub pokrewne - 3 lata doświadczenia w obszarze controllingu lub analiz ekonomicznych Dodatkowym atutem będzie: - znajomość zagadnień związanych z kontrolą kosztów i alokacją kosztów pośrednich; - doświadczenie w tworzeniu planów finansowych, budżetów i rachunkowości zarządczej; - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel); - znajomość zasad rachunkowości finansowej i rachunkowości zarządczej, - dobra organizacja pracy, komunikatywność, zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków z dużych zbiorów danych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Maria Stachewicz
Nr telefonu:
89 524 12 04
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby spełniające warunki i zainteresowane przedstawioną ofertą proszone są o składanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn) moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko SPECJALISTA DS.CONTROLLINGU. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 (10-710 Olsztyn), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. do Kancelarii w siedzibie Spółki Olsztyn ul. Słoneczna 46 lub na adres e-mail: [email protected] do dnia 12.02.2025 r. Szczegółowe informacje pod nr tel. 89 5241 204. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie (kod pocztowy: 10-710) przy ul. Słonecznej 46, tel.: 895240304, www.mpec.olsztyn.pl, zwana dalej Spółką. 2. W Spółce powołano Inspektora Ochrony Danych, dane kontaktowe adres e-mail: [email protected], Telefon: 8952341207. 3. Celem zbierania danych jest przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko SPECJALISTA DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH I RACHUNKOWOŚCI. 4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 5. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury na stanowisko SPECJALISTA DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH I DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH I RACHUNKOWOŚCI. 4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 5. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury na stanowisko SPECJALISTA DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH I RACHUNKOWOŚCI. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie Pani/Pana kandydatury na stanowisko pomocnik montera.. 7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. 8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. 9. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 10. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy, licząc od dnia zakończenia procesu rekrutacji. Po tym okresie Pani/Pana dane osobowe zostaną zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail