SPECJALISTA DS. EDUKACJI TEATRALNEJ

SPECJALISTA DS. EDUKACJI TEATRALNEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 000 - 5 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0659

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 do 5 500 PLN
System czasu pracy: równoważny system pracy. Zatrudnienie na okres 3 m-cy z możliwością przedłużenia. Praca w godzinach: 08.00 - 16.00.

Zakres obowiązków:
- opracowywanie i realizacja koncepcji pracy z zakresu edukacji teatralnej,
- organizacja i koordynacja spotkań teatralnych o charakterze edukacyjnym,
- przygotowywanie wniosków mających na celu pozyskiwanie funduszy na organizowanie przedsięwzięć (we współpracy z innymi działami),
- stały monitoring programów i projektów adresowanych do instytucji kultury,
- współpraca ze szkołami i innymi jednostkami oświatowymi w zakresie edukacji teatralnej,
- prowadzenie wydarzeń w ramach programów edukacyjnych (również w weekendy),
- koordynacja pracy studia baletowego i chóru dziecięcego

Miejsce pracy:
., 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Pracodawca:
Opera Śląska w Bytomiu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Wymagania : wykształcenie o profilu artystycznym lub kulturoznawczym, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, mile widziane wykształcenie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, dokładność i systematyczność w pracy, komunikatywność i wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej, łatwość wypowiadania się oraz prowadzenia ciekawych wycieczek edukacyjnych po instytucji kultury, obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, mile widziana znajomość narzędzi ułatwiających zarządzanie projektami i zadaniami, umiejętność kompleksowego zarządzania projektem - od pozyskania funduszy, przez realizację zadań, po jego rozliczenie, umiejętność skrupulatnego opracowywania umów i innych dokumentów związanych z obsługą projektów, umiejętność swobodnego nawiązywania relacji z odbiorcami oferty edukacyjnej.


Inne wymagania:
Wymagania : wykształcenie o profilu artystycznym lub kulturoznawczym, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, mile widziane wykształcenie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, dokładność i systematyczność w pracy, komunikatywność i wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej, łatwość wypowiadania się oraz prowadzenia ciekawych wycieczek edukacyjnych po instytucji kultury, obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, mile widziana znajomość narzędzi ułatwiających zarządzanie projektami i zadaniami, umiejętność kompleksowego zarządzania projektem - od pozyskania funduszy, przez realizację zadań, po jego rozliczenie, umiejętność skrupulatnego opracowywania umów i innych dokumentów związanych z obsługą projektów, umiejętność swobodnego nawiązywania relacji z odbiorcami oferty edukacyjnej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Krystyna Trefon

Nr telefonu:
323966821

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
dok. aplikacyjne

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 17.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 336200
Udostępnij:
Dodano: 17.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 336200

Zobacz inne oferty

2 100 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Kaarst
2 100 €netto
Dodano: 4 godz. temu
36,22 PLNbrutto
Nowe
Bielany Wrocławskie
36,22 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Grajewo
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Grajewo
4 666 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
32 PLNbrutto
Nowe
Głuchów
32 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry