StPr/25/0351
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
a. przyjmowanie dokumentów do rejestracji,
b. ustalanie statusu bezrobotnego na podstawie przedstawionych dokumentów,
c. wprowadzanie informacji z przedstawionych dokumentów do bazy danych,
d. przygotowanie i wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów,
e. ustalenie uprawnień do zasiłku, wyznaczanie terminów wizyt w urzędzie,
f. przyznawanie i obsługa dodatków aktywizacyjnych,
g. wydawanie zaświadczeń na żądanie bezrobotnego,
h. obsługa odwołań od decyzji,
i. współdziałanie z innymi działami i referatami w zakresie realizowanych zadań,
j. przyjmowanie oświadczeń, zaświadczeń i innych informacji dotyczących zmian sytuacji bezrobotnego,
k. dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego uprawnionych
osób,
l. wydawanie zaświadczeń na podstawie archiwalnych akt,
m. przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego,
n. przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
o. współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej (OPS, ZUS, KRUS, Policja, Sądy, Urzędy Gminy, Urzędy Skarbowe itp.) w zakresie realizowanych zadań.
Miejsce pracy:
Myślibórz, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 5)
- 1. Wymagania niezbędne: a. obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na postawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, b. wykształcenie: wyższe, c. staż prac: co najmniej 5 lat, d. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e. stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy, f. nieposzlakowana opinia, g. znajomość: Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r. poz. 620), Kodeksu Postępowania Administracyjnego ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 350), Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 146 ze zm.), Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1781). 2. Wymagania dodatkowe: a. umiejętność pracy w zespole, b. umiejętność interpretowania przepisów na podstawie przedłożonej dokumentacji, c. umiejętność organizowania pracy na powierzonym stanowisku, d. mile widziana doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub państwowej, e. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, f. umiejętność radzenia sobie ze stresem, g. kreatywność, odporność emocjonalna, empatia, h. wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: a. obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na postawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, b. wykształcenie: wyższe, c. staż prac: co najmniej 5 lat, d. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e. stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy, f. nieposzlakowana opinia, g. znajomość: Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r. poz. 620), Kodeksu Postępowania Administracyjnego ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 350), Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 146 ze zm.), Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1781). 2. Wymagania dodatkowe: a. umiejętność pracy w zespole, b. umiejętność interpretowania przepisów na podstawie przedłożonej dokumentacji, c. umiejętność organizowania pracy na powierzonym stanowisku, d. mile widziana doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub państwowej, e. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, f. umiejętność radzenia sobie ze stresem, g. kreatywność, odporność emocjonalna, empatia, h. wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Niklas
Nr telefonu:
957472871 w. 55
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
podane w ogłoszeniu o naborze