StPr/25/0427
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 5 808 PLN
Zakres obowiązków:
1. Realizacja wypłat świadczeń dla bezrobotnych i poszukujących pracy, w tym w szczególności:
- Sporządzanie list wypłat,
- Układanie harmonogramu wypłat w porozumieniu z innymi komórkami, w szczególności komórką finansowo-księgową i koordynatorem projektów EFS+,
- generowanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków dla bezrobotnych oraz świadczeń wypłacanych z Funduszu Pracy, EFS+ i innych źródeł finansowych,
- generowanie korekcyjnych list wypłat oraz korekt indywidualnych i ich rozliczanie oraz przekazywanie informacji do odpowiednich stanowisk, w tym komórki finansowo-księgowej
i pracownika ds. korygowania dokumentów rozliczeniowych ZUS,
- rozliczanie list wypłat,
- wykonanie opisów list wypłat,
- przygotowanie listy niepobranych świadczeń,
- sprawdzanie list wypłat pod względem merytorycznym, tj. zgodności wydruków z danymi świadczeniobiorcy, zawartymi w bazie danych,
- prowadzenie spraw związanych z refundacją kosztów dojazdów,
- przyjmowanie wniosków wraz z załącznikami,
- przygotowywanie list wypłat i ich rozliczanie.
2. Realizacja zadań wynikających dla PUP z ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz systemie ubezpieczeń społecznych.
3. Współpraca z organami rentowymi, urzędami skarbowymi oraz innymi organami i instytucjami, w sprawach bezrobotnych i poszukujących pracy.
4. Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem merytorycznym oraz przekazywanie wniosków
o refundację kosztów przejazdu do komórki finansowej w celu dokonania refundacji.
5. Sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań.
6. Rejestrowanie zgłaszających się bezrobotnych i poszukujących pracy.
7. Obsługa bezrobotnych z prawem/ bez prawa do zasiłku.
8. Wyrejestrowywanie bezrobotnych i poszukujących pracy.
9. Upowszechnianie informacji o usługach urzędu.
10. Wydawanie zaświadczeń na żądanie bezrobotnego.
11. Udzielanie uprawnionym instytucjom informacji o zarejestrowanych osobach.
12. Prowadzenie postępowań, wydawanie decyzji, postanowień oraz zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym.
13. Prowadzenie postępowań oraz wydawanie decyzji administracyjnych w granicach określonych w upoważnieniach.
Miejsce pracy:
Rynek Stary 50/55, 08-500 Ryki, powiat: rycki, woj: lubelskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera oraz pakietu MS Office
- Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie minimum średnie i dwuletni staż pracy lub wyższe (preferowane o kierunku administracyjnym) i roczny staż pracy, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstw ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) posiadanie nieposzlakowanej opinii, 5) posiadanie obywatelstwa polskiego. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane doświadczenie w pracy w administracji, 2) znajomość Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 620) wraz z aktami wykonawczymi, Ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 621) oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), 3) umiejętność pracy w zespole, sumienność, dokładność, komunikatywność, 4) wysoka kultura osobista, 5) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, 6) mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, 7) biegła znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft Word. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej, nienaruszonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rykach należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach ul. Rynek Stary 50/55 w sekretariacie (pokój nr 4) lub przesłać na adres Urzędu w terminie do dnia 21.08.2025 r. do godziny 15.30. W przypadku nadesłania dokumentów pocztą liczy się data dostarczenia dokumentów, a nie data nadania. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.pupryki.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wyłonieni w wyniku naboru będą zniszczone w terminie 30 dni od zakończenia procedury naboru o ile kandydat nie odbierze ich wcześniej w sekretariacie Urzędu. Szczegóły oferty znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej: http://www.bip.pupryki.pl/art/id/11030
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie minimum średnie i dwuletni staż pracy lub wyższe (preferowane o kierunku administracyjnym) i roczny staż pracy, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstw ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) posiadanie nieposzlakowanej opinii, 5) posiadanie obywatelstwa polskiego. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane doświadczenie w pracy w administracji, 2) znajomość Ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 620) wraz z aktami wykonawczymi, Ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 621) oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), 3) umiejętność pracy w zespole, sumienność, dokładność, komunikatywność, 4) wysoka kultura osobista, 5) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, 6) mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, 7) biegła znajomość obsługi programu komputerowego Microsoft Word. Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej, nienaruszonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. Ewidencji i Świadczeń w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rykach należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach ul. Rynek Stary 50/55 w sekretariacie (pokój nr 4) lub przesłać na adres Urzędu w terminie do dnia 21.08.2025 r. do godziny 15.30. W przypadku nadesłania dokumentów pocztą liczy się data dostarczenia dokumentów, a nie data nadania. Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.pupryki.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Rykach. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wyłonieni w wyniku naboru będą zniszczone w terminie 30 dni od zakończenia procedury naboru o ile kandydat nie odbierze ich wcześniej w sekretariacie Urzędu. Szczegóły oferty znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej: http://www.bip.pupryki.pl/art/id/11030
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Piotr Gałkowski
Wymagane dokumenty:
1) CV i list motywacyjny opatrzone podpisem kandydata; 2) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie według załączonego wzoru 3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach); 5) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia; 6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia; 7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia; 8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na zniszczenie dokumentów aplikacyjnych oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia; 9) klauzulę informacyjną dla kandydatów do pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rykach, która stanowi załącznik do ogłoszenia; 10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów*.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście