StPr/25/0554
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Rejestracja osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy, ustalanie uprawnień do świadczeń, sporządzanie decyzji administracyjnych, sporządzanie i wydawanie zaświadczeń.
Miejsce pracy:
Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera i innych urządzeń biurowych , umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), biegła obsługa komputera i sprzętu biurowego, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy
- [Inne] : Znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r, poz. 620) oraz znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustawy oraz przepisów KPA, KP;
Inne wymagania:
[Inne] : Znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r, poz. 620) oraz znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustawy oraz przepisów KPA, KP;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Martyna Baranowska
Nr telefonu:
247212914
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny 2. CV, 3. kserokopie świadectw pracy, 4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 6. kserokopia innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań stawianych kandydatom, 7. kwestionariusz osobowy kandydata, 8. kserokopia dowodu osobistego, 9. oświadczenie kandydata o niekaralności, 10. zaświadczenie lekarskie, 11. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata, 12. klauzula informacyjna dla kandydata, 13. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z podaniem imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko "Specjalista ds. ewidencji i świadczeń". Dokumenty można złożyć osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Łęczycy (Sekretariat pok. Nr 8, I piętro) lub przesłać za pomocą poczty na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy, ul. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca w terminie: do dnia 29.09.2025r., do godz. 12:00. Oferty niekompletne i niespełniające wymagań oraz przesłane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon