StPr/25/0618
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
wynagrodzenie: 4840 zł brutto+dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz orzekanie o uznaniu lub odmowie uznania danej osoby za bezrobotną lub poszukującą pracy.
2. Przyjmowanie informacji o przyczynie pozbawienia statusu bezrobotnego lub poszukującego pracy oraz orzekanie o utracie statusu bezrobotnego/i prawa do zasiłku lub poszukującego pracy.
3. Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym: przyjmowanie informacji
o przyczynie wszczęcia postępowania administracyjnego, zbieranie dowodów mających wpływ na wynik rozpatrywanej sprawy i wydawanie decyzji administracyjnych.
4. Wydawanie zaświadczeń z tytułu bezrobocia o okresach rejestracji i pobierania świadczeń, wysokości pobranych świadczeń i zgłoszeniu do ubezpieczenia zdrowotnego.
5. Przyjmowanie i załatwianie korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjno archiwalną.
6. Koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego, tj. kompletowanie i przekazywanie do Wojewódzkiego Urzędu Pracy wniosków o przyznanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych po pracy za granicą/transfer zasiłku z UE do Polski.
7. Współpraca z innymi stanowiskami i komórkami.
8. Wykonywanie innych dodatkowych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub przełożonego wyższego szczebla.
Miejsce pracy:
Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania niezbędne: 1) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 2) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) nieposzlakowana opinia, 4) posiadanie obywatelstwa polskiego, 5) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 o rynku pracy i służbach zatrudnienia (tj. Dz. U. 2025 poz. 620) 6) znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2024, poz. 572), 7) znajomość obsługi komputera (Word, Excel), 8) posiadanie wykształcenia wyższego z rocznym stażem pracy. 2. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, 2) komunikatywność, 3) dobra komunikacja werbalna i pisemna, 4) umiejętność pracy w zespole, 5) umiejętność sprawnej organizacji pracy, 6) dokładność, sumienność, dyspozycyjność, 7) umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 2) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) nieposzlakowana opinia, 4) posiadanie obywatelstwa polskiego, 5) znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 o rynku pracy i służbach zatrudnienia (tj. Dz. U. 2025 poz. 620) 6) znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2024, poz. 572), 7) znajomość obsługi komputera (Word, Excel), 8) posiadanie wykształcenia wyższego z rocznym stażem pracy. 2. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, 2) komunikatywność, 3) dobra komunikacja werbalna i pisemna, 4) umiejętność pracy w zespole, 5) umiejętność sprawnej organizacji pracy, 6) dokładność, sumienność, dyspozycyjność, 7) umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Karolina Wójcik
Nr telefonu:
89 5249821
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny podpisany własnoręcznie. 2. Życiorys (CV) ze wskazaniem danych kontaktowych podpisany własnoręcznie. 3. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy. 4. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie. 5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, jeżeli dotyczy. 6. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku Specjalista ds. ewidencji i świadczeń podpisane własnoręcznie. 7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane własnoręcznie. Po przejściu wszystkich etapów konkursu (przed zatrudnieniem) należy przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego. 8. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane własnoręcznie. 9. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego podpisane własnoręcznie. 10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji podpisane własnoręcznie. 11. Dokumenty wymienione w punktach 3,4 i 5 winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata poprzez opatrzenie każdej strony kopii klauzulą za zgodność z oryginałem, aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Oferta na stanowisko: Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w terminie do dnia 13.10.2025 r. do godziny 15:00 do sekretariatu Powiatowego Urzędu Pracy w Lidzbarku Warmińskim, ul. Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon