SPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ

SPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 212 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0856

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 212 PLN

Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań w zakresie przyznawania dodatku aktywizacyjnego:
a) przyjmowanie wniosków oraz ich weryfikacja pod względem merytorycznym i formalnym,
b) wydawanie decyzji o przyznaniu, odmowie przyznania, wstrzymaniu lub utracie prawa do dodatku,
c) prowadzenie ewidencji przyjętych wniosków i wydanych decyzji,
d) przygotowywanie dokumentacji do naliczania dodatków aktywizacyjnych.


Miejsce pracy:
Polna 115, 115A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego w Toruniu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na ww. stanowisku: 1) wykształcenie: wyższe magisterskie, 2) doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata stażu pracy w administracji publicznej lub co najmniej roczny staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia w rozumieniu ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, 3) nieposzlakowana opinia, 4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 6) posiada obywatelstwo polskie, obywatelstwo UE lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzony jest nabór: 1) znajomość przepisów prawnych z zakresu: - ustawy kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, - ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, - ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, 2) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku w zakresie powierzonych zadań, 3) umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z klientem, odporność na stres, komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista, 4) biegła znajomość komputera i urządzeń biurowych (znajomość programów komputerowych pakietu MS Office, poczty elektronicznej i internetu, systemu SYRIUSZ, TALGOS), 5) spełnienie pozostałych wymagań określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).


Inne wymagania:
1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na ww. stanowisku: 1) wykształcenie: wyższe magisterskie, 2) doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata stażu pracy w administracji publicznej lub co najmniej roczny staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia w rozumieniu ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, 3) nieposzlakowana opinia, 4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 6) posiada obywatelstwo polskie, obywatelstwo UE lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzony jest nabór: 1) znajomość przepisów prawnych z zakresu: - ustawy kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, - ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, - ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, 2) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku w zakresie powierzonych zadań, 3) umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z klientem, odporność na stres, komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista, 4) biegła znajomość komputera i urządzeń biurowych (znajomość programów komputerowych pakietu MS Office, poczty elektronicznej i internetu, systemu SYRIUSZ, TALGOS), 5) spełnienie pozostałych wymagań określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Informacje szczegółowe dot. oferty pracy oraz wymaganych dokumentów znajdują się na stronie http://pup.powiattorunski.ibip.pl/public/?id=221987 Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Toruńskiego w Toruniu ul. Polna 115, 115A (p.111) lub Ośrodka Zamiejscowego w Chełmży ul. Św. Jana 18 (p. 1) albo przesłać na adres Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Toruńskiego w Toruniu ul. Polna 115, 115A, 87-100 Toruń lub Ośrodka Zamiejscowego w Chełmży, ul. Św. Jana 18, 87-140 Chełmża, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko Specjalista ds. ewidencji i świadczeń w terminie do dnia 23.10.2025 r.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 16.10.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 334990
Udostępnij:
Dodano: 16.10.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 334990

Zobacz inne oferty

2 300 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Herrstein
2 300 €netto
Dodano: 4 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Ciecierzyce
4 740 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
4 740 PLNbrutto
Nowe
Krasowiec
4 740 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Lubieszów
30,50 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry