StPr/25/0420
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
1) obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy:
a) ustalanie i wydawanie decyzji o uznaniu za osobę bezrobotną lub poszukującą pracy, utracie statusu osoby bezrobotnej oraz nabyciu bądź utracie prawa do zasiłku lub innych świadczeń wynikających z ustawy;
b) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń o okresach i wysokości wypłacanych zasiłków dla bezrobotnych;
2) wznowienie postępowania administracyjnego zgodnie z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego;
3) obsługa SI Syriusz oraz innych programów komputerowych wykorzystywanych w zakresie realizowanych zadań;
4) archiwizacja dokumentacji;
5) bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w urzędzie.
Miejsce pracy:
Marsz. Józefa Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, powiat: węgrowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie lub (w przypadku cudzoziemca) znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe 6) staż pracy: co najmniej 3 lata 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz kodeksu postępowania administracyjnego; 2) umiejętność interpretacji przepisów, analitycznego myślenia; 3) umiejętność podejmowania decyzji, w tym samodzielność, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista; 4) umiejętność pracy w zespole; 5) dobra organizacja pracy; 6) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu OFFICE, przeglądarki internetowej, obsługa poczty elektronicznej;
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie lub (w przypadku cudzoziemca) znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej; 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe 6) staż pracy: co najmniej 3 lata 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz kodeksu postępowania administracyjnego; 2) umiejętność interpretacji przepisów, analitycznego myślenia; 3) umiejętność podejmowania decyzji, w tym samodzielność, kreatywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista; 4) umiejętność pracy w zespole; 5) dobra organizacja pracy; 6) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu OFFICE, przeglądarki internetowej, obsługa poczty elektronicznej;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Mariola Łuszczyńska
Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (CV) z dokładnym wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej (opatrzone własnoręcznym podpisem); 2) list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska (opatrzony własnoręcznym podpisem); 3) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku trwającego zatrudnienia); 4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; 5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie internetowej Urzędu pod treścią niniejszego ogłoszenia); 6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; 10) oświadczenie z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie, zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; 11) klauzula informacyjna. Klauzula informacyjna, formularz kwestionariusza osobowego i oświadczeń dostępny na stronie internetowej Urzędu pod treścią niniejszego ogłoszenia. Kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego. Termin składania ofert: do 20.11.2025 do godz. 13.30 Oferty zawierające wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej (zaklejonej) kopercie. Na kopercie należy zamieścić imię i nazwisko wraz z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko: specjalista ds. ewidencji i świadczeń".
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook