StPr/25/08181
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
Do wynagrodzenia doliczane: 20% premii + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1. Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego/składnicy akt;
2. Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum
zakładowego/składnicy akt na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych; Przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji;
3. Opieka nad zbiorami dokumentów;
4. Gromadzenie akt, odpowiednio ich opisywanie, klasyfikowanie;
5. Przechowywanie i udostępnianie dokumentów;
6. Ocenianie, czy zbiory są jeszcze zdatne do użytku - zniszczone i niepotrzebne dokumenty przekazuje do zniszczenia;
7. Wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego/składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej; Inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego,
8. Dbanie o odpowiednią temperaturę i wilgotność w zakładowego/składnicy akt;
9.. Obsługiwanie klientów, którzy przychodzą do archiwum, poszukując informacji;
10. Odszukiwanie potrzebnych akt;
11. Dbanie o dokumenty najstarsze i najcenniejsze;
12. Dbanie, aby osoby nieupoważnione nie miały dostępu do akt;
13. Wystawianie zaświadczeń dla osób poszukujących danych dokumentów;
14. Uzgadnianie sposobów przechowywania i układania akt;
15. Analizowanie akt i przekwalifikowanie dokumentów.
16. Współpraca z Archiwum Państwowym;
17. Prowadzenie w formie pisemnej i elektronicznej rejestru faktur.
18. Monitoring i realizacja wydatków z poszczególnych paragrafów z podziałem na budżet i rachunek wydzielony.
19. Uzgadnianie realizacji wydatków z DBFO.
20. Prowadzenie archiwizacji i sprawozdawczości w zakresie wymienionym w pkt.1-2.
Miejsce pracy:
Okopowa 55a, 01-043 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zespół Szkół im. M. Konarskiego
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: Księgowość/Archiwistyka
- zawód: Fakturzystka (wymagany staż - lata: 5)
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- archiwizacja dokumentów, Fakturowanie
- Wymagania: wyksztalcenie średnie: Księgowość/Archiwistyka; 5 lat doświadczenia zawodowego, umiejętność księgowania i archiwizowania dokumentów; biegła znajomość języka polskiego. praca na 1/2 etatu w godz. 8:00-16:00. Zgłoszenia: osobiste, e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: wyksztalcenie średnie: Księgowość/Archiwistyka; 5 lat doświadczenia zawodowego, umiejętność księgowania i archiwizowania dokumentów; biegła znajomość języka polskiego. praca na 1/2 etatu w godz. 8:00-16:00. Zgłoszenia: osobiste, e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail