StPr/24/1056
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie do uzgodnienia
Zakres obowiązków:
- monitorowanie kończących się umów o pracę oraz umów zleceń;
- przygotowywanie dokumentów związanych z rekrutacją pracowników oraz zleceniobiorców;
- - kierowanie pracowników i zleceniobiorców na badania medycyny pracy (wstępne, kontrolne, okresowe);
- organizacja szkoleń i monitoring ważności badań BHP i Ppoż;
- koordynacja wykorzystania urlopów zgodnie z planem urlopowym;
- prowadzenie i obsługa PPK oraz ubezpieczenia PZU;
- obsługa PFRON;
- prowadzenie i obsługa ZFŚŚ;
- koordynowanie współpracy pomiędzy osobami zajmującymi się obsługą płacowo-księgową zleceniobiorcy, inspektorem IOD, biurem rachunkowym w zakresie prowadzenia akt osobowych, inspektorem BHP oraz innymi osobami zajmującymi się obsługą administracyjną zleceniodawcy;
- bieżąca obsługa spraw pracowniczych;
- bieżący nadzór nad wdrożeniem do pracy rekrutowanych osób do objęcia stanowiska specjalisty do spraw kadrowych.
Praca na jedną zmiane w godz.: 8.00-15.35
Miejsce pracy:
Oleśnickiego 21, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
SZPITAL CHORÓB PŁUC W SIEWIERZU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: rachunkowość, księgowość, ekonomia
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anita Makieła
Nr telefonu:
665 202 821
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV. Na rozmowę w sprawie pracy należy umawiać się telefonicznie: 665 202 821 w godz. 8:00 - 14:00.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8.00-14.00