StPr/24/1645
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Ewidencjonowanie transakcji i operacji księgowych w systemie (m.in. księgowanie kasy głównej i biletowej, faktur zakupu i usług oraz faktur korygujących, uzgadnianie sald i kompensat). Nadzór i ewidencja środków inscenizacji oraz rozliczanie inwentaryzacji. Sprawdzanie raportów kasowych i księgowanie dokumentów. Księgowanie i rozliczanie kasy biletowej, w tym sprawozdawczość. Rozliczanie sztuk własnych, w tym kosztów poszczególnych premier. Rozliczanie tantiem autorskich. Rozliczanie delegacji. Bieżące prace księgowości zlecane przez przełożonych
Miejsce pracy:
Teatralna 11, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- znajomość programu komputerowego SYMFONIA
- Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy w księgowości. Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, analitycznego myślenia. Dobra znajomość programu finansowo-księgowego SYMFONIA. Podstawowa znajomość prawa podatkowego w tym ustawy VAT i zasad rachunkowości zgodnie z ustawą. Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, przede wszystkim MS Excel. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Samodzielność, dokładność, umiejętność rozwiązywania problemów. Umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze finansów publicznych.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy w księgowości. Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, analitycznego myślenia. Dobra znajomość programu finansowo-księgowego SYMFONIA. Podstawowa znajomość prawa podatkowego w tym ustawy VAT i zasad rachunkowości zgodnie z ustawą. Dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, przede wszystkim MS Excel. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Samodzielność, dokładność, umiejętność rozwiązywania problemów. Umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze finansów publicznych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Mariola Tomasiak
Nr telefonu:
556419700 w.231
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV należy przesłać na adres: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08.00-15.00