StPr/25/1402
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
+dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1. udział w opracowywaniu założeń finansowych do budżetu Uczelni i wieloletnich planów rzeczowo- finansowych,
2. monitorowanie realizacji budżetu Politechniki oraz analiza odchyleń
3. udział w przygotowywaniu planów rzeczowo-finansowych oraz sprawozdań z ich wykonania,
4. analiza materiałów i udział w opracowywaniu rocznego sprawozdania z działalności Uczelni,
5. współtworzenie zasad, algorytmów rozliczania, tworzenie kluczy podziałowych,
6. przygotowywanie innych materiałów i analiz na potrzeby kierownictwa Uczelni,
7. obsługa systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów w zakresie wstępnej kontroli dokumentów źródłowych
Miejsce pracy:
Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, obsluga programu Excel
- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjne, co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, doświadczenie w zakresie sporządzania analiz i raportowania finansowego oraz kontroli kosztów, umiejętność analitycznego myślenia, znajomość zasad rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,znajomość zagadnień controllingu, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, znajomość systemu SIMPLE.ERP, samodzielność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,sumienność i rzetelność realizowanych zadań, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, gotowość do pracy w zmieniających się warunkach, mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie podstawowej komunikacji i korespondencji,
Inne wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjne, co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, doświadczenie w zakresie sporządzania analiz i raportowania finansowego oraz kontroli kosztów, umiejętność analitycznego myślenia, znajomość zasad rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,znajomość zagadnień controllingu, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, znajomość systemu SIMPLE.ERP, samodzielność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,sumienność i rzetelność realizowanych zadań, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, gotowość do pracy w zmieniających się warunkach, mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie podstawowej komunikacji i korespondencji,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia), 2. list motywacyjny, 3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, 4. kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, nabyte umiejętności. kontakt w godz. 8.00-14.00: adres rekrutacji: Al. Prof. S. Kaliskiego 7 85-796 Bydgoszcz Budynek A Pokój 016 parter e-mail: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 8.00-14.00