SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Hybrydowa, Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1370

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
• Sprzedaż usług świadczonych przez żuraw pływający Maja oraz statki AHTS
• Utrzymywanie regularnej komunikacji i dobrych relacji z klientami i brokerami oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów
• Codzienny kontakt z załogami jednostek pływających armatora
• Przedstawianie oferty firmy i zarządzanie procesem sprzedaży, w tym prezentowanie i przekazywanie informacji na temat specyfiki i możliwości operacyjnych statków
• Przygotowywanie i składanie ofert handlowych, negocjowanie i finalizowanie umów (w tym czrterów BIMCO)
• Nadzorowanie realizacji zawartych umów
• Zapewnienie kompleksowej obsługi klienta w zakresie oferowanych usług
• Przygotowywanie i ciągła aktualizacja portfolio oraz prezentacji usług firmy
• Operacyjna obsługa jednostek pływających armatora m.in. bunkrowanie, wysyłanie ins

Miejsce pracy:
Miodowa 26, 81-558 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Pracodawca:
Polskie Ratownictwo Okrętowe sp. z o.o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
  • prawo jazdy kat B, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • [Inne] : Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu żeglugi morskiej lub spedycji • Minimum 2-3 lata doświadczenia w sprzedaży, najlepiej w branży żeglugowej, czarterowej, spedycyjnej (project cargo) i operacjach morskich • Gotowość do krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych, w tym na statki armatora • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – obowiązkowa


Inne wymagania:
[Inne] : Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu żeglugi morskiej lub spedycji • Minimum 2-3 lata doświadczenia w sprzedaży, najlepiej w branży żeglugowej, czarterowej, spedycyjnej (project cargo) i operacjach morskich • Gotowość do krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych, w tym na statki armatora • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – obowiązkowa

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Tomasz Mitros

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
- cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 01.10.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 325596
Udostępnij:
Dodano: 01.10.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 325596

Zobacz inne oferty

Do góry