StPr/25/0905
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 10 000 PLN
Zakres obowiązków:
- Pozyskanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi
kontrahentami.
- Prezentowanie oferty handlowej, przygotowywanie wycen i prowadzenie
negocjacji.
- Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników.
- Udział w tworzeniu strategii sprzedażowej firmy.
- Aktywne poszukiwanie dostawców i negocjowanie warunków współpracy.
- Koordynowanie procesu zakupów i dbanie o optymalizację kosztów.
- Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji.
- Współpraca z magazynem w zakresie dostępności towarów.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Wynagrodzenie podstawowe + premia.
Realny wpływ na rozwój firmy i budowanie jej pozycji rynkowej,
Pakiet świadczeń dodatkowych (grupowe ubezpieczenie na życie, spotkania
integracyjne)
Miejsce pracy:
Chełmińska 6, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO-PRZEMYSŁOWE "WODROL" WAŁCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- Prawo jazdy kat. B
- Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży i zaopatrzenia, Wykształcenie minimum średnie (preferowane kierunki: handel, logistyka, ekonomia), Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, Umiejętność obsługi systemów ERP oraz MS Office. Umiejętność analizy danych sprzedażowych i przygotowywania prognoz. Doświadczenie w negocjacjach handlowych i budowaniu relacji B2B. Nastawienie na realizację celów sprzedażowych i umiejętność pracy z planem. Prawo jazdy - kat. B. Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji. Pozytywne nastawienie i wysoka kultura osobista
Inne wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży i zaopatrzenia, Wykształcenie minimum średnie (preferowane kierunki: handel, logistyka, ekonomia), Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, Umiejętność obsługi systemów ERP oraz MS Office. Umiejętność analizy danych sprzedażowych i przygotowywania prognoz. Doświadczenie w negocjacjach handlowych i budowaniu relacji B2B. Nastawienie na realizację celów sprzedażowych i umiejętność pracy z planem. Prawo jazdy - kat. B. Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji. Pozytywne nastawienie i wysoka kultura osobista
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Margel
Nr telefonu:
602 671 643
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny celem umówienia spotkania