StPr/25/0834
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
4700-5000 zł brutto plus dodatek za wysługę lat
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji spraw w ramach powierzonych obowiązków, czuwanie nad terminowością realizacji zadań oraz jej archiwizowanie zgodnie z obowiązującym w Muzeum jednolitym rzeczowym wykazem akt, prace pomocnicze przy opracowywaniu naukowym zbiorów, uczestnictwo w procesie dbałości o właściwy sposób zabezpieczenia, przechowywania i eksponowania zbiorów znajdujących się w Muzeum, prowadzenie spraw związanych z ochroną i ruchem muzealiów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uczestniczenie w inwentaryzacjach przeprowadzanych w Muzeum, realizacja kwerend dla potrzeb naukowych, wydawniczych, ekspozycyjnych i dokumentacyjnych, uczestniczenie w realizacji wystaw muzealnych, uczestniczenie w przygotowaniu tekstów i materiałów popularyzujących Muzeum, uczestniczenie w sporządzaniu okresowych planów i sprawozdań, oprowadzanie po ekspozycjach w okresie wzmożonego ruchu turystycznego
Miejsce pracy:
Zygmunta Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra Górna, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: historia
- Umiejętności: szerokiej wiedzy w zakresie działalności Muzeum Romantyzmu w Opinogórze (Ród Krasińskich), znajomości tematyki historycznej z okresu romantyzmu, umiejętności pracy z dokumentami oraz kreatywności , dokładności, sumienności i terminowości, umiejętnosc pracy w zespole i pod presją czasu, doskonała organizacja pracy,zaangażowanie w wykonywane zadania, znajmość pakietu MS OFFICE, ścisła współpraca z pozostałymi działami
Inne wymagania:
Umiejętności: szerokiej wiedzy w zakresie działalności Muzeum Romantyzmu w Opinogórze (Ród Krasińskich), znajomości tematyki historycznej z okresu romantyzmu, umiejętności pracy z dokumentami oraz kreatywności , dokładności, sumienności i terminowości, umiejętnosc pracy w zespole i pod presją czasu, doskonała organizacja pracy,zaangażowanie w wykonywane zadania, znajmość pakietu MS OFFICE, ścisła współpraca z pozostałymi działami
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Grudzień
Nr telefonu:
23 671 70 25
Wymagane dokumenty:
kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook