SPECJALISTA DS. HR

SPECJALISTA DS. HR

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 755 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/6601

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 6 755 PLN

Zakres obowiązków:
wsparcie projektów w tworzeniu zespołu HR Services w Krakowie, automatyzacji i digitalizacji, odpowiedzialność za przejścia w obrębie krajów europejskich i afrykańskich – przekazywanie informacji, przygotowywanie raportów i dokumentacji, umów o pracę, aneksów, archiwizację, w tym elektroniczną, terminową korespondencję codzienne wsparcie operacyjne, budowanie relacji z kluczowymi klientami i zewnętrznymi dostawcami usług.
Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski (tryb pracy hybrydowa, stacjonarna, zdalna).


Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
  • planowanie zadań i ustalanie priorytetów, komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie, terminowość i łatwość nawiązywania kontaktów, Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • obsługa Word, Excel, Outlook, Visio, doskonałej organizacji, komunikacji pisem. i werb. w różnorodnym środowisku, praca, samodzielna i w zespole, dobra znajomość środowiska i praktyk HR Shared Service, obsługi projektów transformacji i przejść, narzędzi do obsługi, zgłoszeń, wielozadaniowość. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok w środowisku sprzedażowym/obsługi klienta międzynarodowego.


Inne wymagania:
obsługa Word, Excel, Outlook, Visio, doskonałej organizacji, komunikacji pisem. i werb. w różnorodnym środowisku, praca, samodzielna i w zespole, dobra znajomość środowiska i praktyk HR Shared Service, obsługi projektów transformacji i przejść, narzędzi do obsługi, zgłoszeń, wielozadaniowość. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok w środowisku sprzedażowym/obsługi klienta międzynarodowego.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Kinga Kowaliszyn

Nr telefonu:
126868143

Wymagane dokumenty:
Skierowanie z pok.103A
Dodano: 26.11.2024, 03:45
ID ogłoszenia: 89806
Udostępnij:
Dodano: 26.11.2024, 03:45
ID ogłoszenia: 89806

Zobacz inne oferty

5 800 złbrutto
Nowe
Szczecin
5 800 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 700 złbrutto
Nowe
Opole
4 700 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
28,10 - 28,10 złbrutto
Nowe
Płock
28,10 - 28,10 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Nowe

KUCHARZ

5 500 - 6 000 złbrutto
Nowe
Szczecin
5 500 - 6 000 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
30 złbrutto
Nowe
Szczecin
30 złbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry