StPr/24/6601
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 755 PLN
Zakres obowiązków:
wsparcie projektów w tworzeniu zespołu HR Services w Krakowie, automatyzacji i digitalizacji, odpowiedzialność za przejścia w obrębie krajów europejskich i afrykańskich – przekazywanie informacji, przygotowywanie raportów i dokumentacji, umów o pracę, aneksów, archiwizację, w tym elektroniczną, terminową korespondencję codzienne wsparcie operacyjne, budowanie relacji z kluczowymi klientami i zewnętrznymi dostawcami usług.
Pracownik będzie świadczył pracę w Krakowie (główne miejsce wykonywania pracy), przy czym miejscem wykonywania hybrydowej pracy zdalnej będzie również miejsce zamieszkania pracownika na terenie Polski (tryb pracy hybrydowa, stacjonarna, zdalna).
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- planowanie zadań i ustalanie priorytetów, komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie, terminowość i łatwość nawiązywania kontaktów, Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- obsługa Word, Excel, Outlook, Visio, doskonałej organizacji, komunikacji pisem. i werb. w różnorodnym środowisku, praca, samodzielna i w zespole, dobra znajomość środowiska i praktyk HR Shared Service, obsługi projektów transformacji i przejść, narzędzi do obsługi, zgłoszeń, wielozadaniowość. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok w środowisku sprzedażowym/obsługi klienta międzynarodowego.
Inne wymagania:
obsługa Word, Excel, Outlook, Visio, doskonałej organizacji, komunikacji pisem. i werb. w różnorodnym środowisku, praca, samodzielna i w zespole, dobra znajomość środowiska i praktyk HR Shared Service, obsługi projektów transformacji i przejść, narzędzi do obsługi, zgłoszeń, wielozadaniowość. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 1 rok w środowisku sprzedażowym/obsługi klienta międzynarodowego.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Kinga Kowaliszyn
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
Skierowanie z pok.103A