StPr/25/2499
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 1 719 PLN
Zakres obowiązków:
Bieżące wsparcie techniczne pracowników Szkoły . Wymiana, serwis i konfiguracja sprzętu komputerowego (np. myszki, laptopy, drukarki) Utrzymanie i rozwój sieci wewnętrznej (LAN/WiFi) Zarządzanie infrastrukturą IT konfiguracja i utrzymanie urządzeń sieciowych (routery, access pointy, switche), administracja kontami użytkowników, kontrola dostępu do zasobów. Instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz sprzętu przygotowanie i wdrażanie stacji roboczych, konfiguracja usług IT oraz nadzór nad aktualizacjami systemów. Zarządzanie cyklem życia sprzętu IT (zakupy, utylizacja, wymiany) Konfiguracja kont użytkowników, nadawanie dostępów Monitorowanie i nadzór na licencjami oprogramowania będącego w zasobach Szkoły oprogramowanie antywirusowe, programy graficzne itp. Prowadzenie i egzekwowanie polityki zarządzania sprzętem i oprogramowaniem. Bezpieczne przechowywanie haseł danych dostępowych. Wsparcie przy wdrażaniu i utrzymywaniu systemów IT.
Miejsce pracy:
M. GANDHIEGO 14, 91-012 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
PAŃSTWOWE LICEUM SZTUK PLASTYCZNYCH W ŁODZI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: technik informatyk
- biegła obsługa komputera i obsługa internetu
- wykształcenie kierunkowe min. średnie (np. tehnik informatyk) umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych umiejętność komunikacji z użytkownikami nietechnicznymi co najmniej 2 -letnie doświadczenie w obszarze informatyki znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym swobodne czytanie dokumentacji technicznej sprzętu i oprogramowania będącego w zasobach szkoły samodzielność i dobra organizacja pracy własnej Doświadczenie w pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów EZD RP, obsługa pakietu Microsoft Office 365, doświadczenie na podobnych stanowiskach
Inne wymagania:
wykształcenie kierunkowe min. średnie (np. tehnik informatyk) umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych umiejętność komunikacji z użytkownikami nietechnicznymi co najmniej 2 -letnie doświadczenie w obszarze informatyki znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym swobodne czytanie dokumentacji technicznej sprzętu i oprogramowania będącego w zasobach szkoły samodzielność i dobra organizacja pracy własnej Doświadczenie w pracy w systemie elektronicznego obiegu dokumentów EZD RP, obsługa pakietu Microsoft Office 365, doświadczenie na podobnych stanowiskach
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aneta Sobczak
Nr telefonu:
504-210-657
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail