StPr/25/0139
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
plus dodatek stażowy plus świadczenia socjalne
Zakres obowiązków:
Ogłoszenie o ofercie zatrudnienia na stanowisko Specjalisty ds. inwestycji drogowych realizowanych ze środków unijnych i bieżącego utrzymania w Powiatowym Zarządzie Dróg w Krotoszynie.
Rodzaj umowy- umowa o pracę na zastępstwo
Wymagania obowiązkowe:
1. Wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe,
2. Obywatelstwo polskie,
3. Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. Nieposzlakowana opinia,
6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz doświadczenie w obsłudze petentów,
2) znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym,
3) znajomość rozporządzeń wykonawczych do w/w ustawy,
4) znajomość ustawy o drogach publicznych,
5) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
6) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
8) znajomość prawa w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego,
9) znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,
10) znajomość przepisów o dostępie do informacji publicznej,
11) umiejętność stosowania prawa,
12) umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność,
13) umiejętność konstruowania pism urzędowych i prowadzenia postępowań administracyjnych,
14) znajomość pakietu Microsoft Office,
15) znajomość obsługi urządzeń biurowych.
Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:
1) Sprawozdawczość i monitoring realizowanych zadań,
2) Archiwizacja dokumentów związana z zadaniami drogowymi,
3) Planowanie i określenie wielkości i zakres remontów nawierzchni na drogach,
4) Dbanie o prawidłowy stan oznakowania pionowego i poziomego
5) Opracowanie zapotrzebowania na zakupy materiałów i świadczenia usług do remontów i bieżącego utrzymania,
6) Nadzór nad eksploatacją i funkcjonowaniem sprzętu PZD,
7) Rozliczenie robót związanych z ochroną dróg,
8) Udział w komisji przetargowej,
9) Wykonywanie sprawozdawczości do GUS i WUS,
10) Bieżąca aktualizacja ewidencji-drogowo-mostowej.
11) Wykonywanie innych poleceń służbowych zlecanych przez przełożonego.
godziny pracy: 07.00 - 15.00
treść całego ogłoszenie na stronie PZD Krotoszyn
Miejsce pracy:
Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Powiatowy Zarząd Dróg Krotoszyn
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, średnie zawodowe, średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera (MS Office), Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- wg ogłoszonego naboru
Inne wymagania:
wg ogłoszonego naboru
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Wioleta Zielichowska
Nr telefonu:
62 722 65 31
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 2) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie oraz staż pracy , 3) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 4) oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 6) oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku, 7) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty należy składać do dnia 14.02.2024 r. w zamkniętych kopertach z napisem Oferta zatrudnienia na stanowisko Specjalisty ds. inwestycji drogowych realizowanych ze środków unijnych i bieżącego utrzymania. W lewym górnym rogu należy umieścić nazwisko i imię osoby składającej aplikację. Dokumenty można składać w godzinach pracy Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie, ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowych informacji dotyczących naboru udziela Wioleta Zielichowska-Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie oraz Magdalena Pawlaczyk- Inspektor ds. administracyjno-kadrowych tel. 62722 65 31
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - wg ogłoszonego naboru