StPr/25/1390
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 3 750 PLN
Zakres obowiązków:
Konkurs na stanowisko urzędnicze w 7 Wydziale Budżetowo-Administracyjnym.
Zakres zadań:
koordynowanie i nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych i remontowych, w szczególności.:
- przygotowywanie programów dla zadań inwestycyjnych i zadań remontowych,
- opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych oraz remontowych dla jednostek okręgu bielskiego, udział w tworzeniu planów i wniosków finansowych,
- przygotowanie i kontrola budżetu oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych zadań inwestycyjnych i remontowych,
- realizowanie czynności w zakresie oceny i przydatności nieruchomości na potrzeby prokuratur okręgu bielskiego,
- koordynowanie procesów pozyskania wymaganych rozwiązań projektowych i uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz ocena kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych (tj. przedmiarów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych zgodnie z zawartymi umowami/ udzielonymi zleceniami, w tym w szczególności wykonywanie: monitorowania i kontroli prac wykonawców pod względem technicznym, organizacyjnym i finansowym, koordynowanie komunikacji uczestników procesów budowlanych, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji,
- udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, w tym w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości,
- prowadzenie korespondencji, dokumentacji oraz sprawozdawczości związanej z zakresem powierzonych zadań (w tym w systemie EOD - elektronicznego obiegu dokumentów),
koordynowanie i nadzór nad realizacją zadań związanych z utrzymaniem budynków i ich systemów w należytym stanie technicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
i uregulowaniami wewnętrznymi, umowami, w szczególności:
- sporządzanie okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu bielskiego odpowiednio do posiadanych kwalifikacji,
- udział w zlecaniu i nadzorowaniu wykonywania przeglądów budowlanych, przeglądów gwarancyjnych, serwisowych budynków i ich instalacji technicznych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
- udział w bieżącym administrowaniu nieruchomościami będącymi w dyspozycji prokuratur okręgu bielskiego oraz prowadzenie Książki Obiektów Budowlanych,
- prowadzenie korespondencji oraz dokumentacji związanej z zakresem powierzonych zadań (w tym w systemie EOD - elektronicznego obiegu dokumentów).
Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.30-15.30 wdług harmonogramu od PN do PT.
Umowa o pracę w wymiarze 0,75 etatu na czas określony 6 miesięcy.
Miejsce pracy:
Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Pracodawca:
PROKURATURA OKRĘGOWA w Bielsku-Białej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe na poziomie studiów minimum pierwszego stopnia (preferowane wykształcenie w zakresie budownictwa, architektury, prawa ze specjalnością w prawie budowlanym, zarządzania nieruchomościami), - 2 - letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacją projektów budowlanych inwestycyjnych i/ lub remontowych, - wiedza i umiejętność stosowanie przepisów z zakresu prawa budowlanego, zarządzania nieruchomościami, - pełna zdolność do czynności prawnych, - nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, - znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe/pożądane: - posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej i/lub instalacyjnej, - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa/ właściwego samorządu zawodowego, - doświadczenie przy realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, - posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych, - ukończone kursy z zakresu prawa budowlanego, zarządzania inwestycjami budowlanymi, - znajomość przepisów o finansach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, prawo zamówień publicznych, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także przepisów prawa związanych z realizacją i finansowaniem inwestycji budowlanych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚIGW, NFOŚiGW itp.), - umiejętność posługiwania się specjalistycznym oprogramowaniem tj. np. AutoCad, NormaPro, MS Projekt, - umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań, - zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, - wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej, - rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe na poziomie studiów minimum pierwszego stopnia (preferowane wykształcenie w zakresie budownictwa, architektury, prawa ze specjalnością w prawie budowlanym, zarządzania nieruchomościami), - 2 - letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z realizacją projektów budowlanych inwestycyjnych i/ lub remontowych, - wiedza i umiejętność stosowanie przepisów z zakresu prawa budowlanego, zarządzania nieruchomościami, - pełna zdolność do czynności prawnych, - nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, - znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe/pożądane: - posiadanie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej i/lub instalacyjnej, - przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa/ właściwego samorządu zawodowego, - doświadczenie przy realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, - posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych, - ukończone kursy z zakresu prawa budowlanego, zarządzania inwestycjami budowlanymi, - znajomość przepisów o finansach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, prawo zamówień publicznych, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także przepisów prawa związanych z realizacją i finansowaniem inwestycji budowlanych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚIGW, NFOŚiGW itp.), - umiejętność posługiwania się specjalistycznym oprogramowaniem tj. np. AutoCad, NormaPro, MS Projekt, - umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań, - zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, - wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej, - rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Arkadiusz Jóźwiak
Nr telefonu:
33 475 81 01
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - własnoręcznie podpisany list motywacyjny (ze wskazaniem sygnatury konkursu podanej w ogłoszeniu o konkursie), - wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem formularza do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, - własnoręcznie podpisane CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnieniai realizowanych zadań), - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje oraz wymagane doświadczenie, - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata - zgodnie ze wzorem do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, o: - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - nieprowadzeniu przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z informacją administratora danych osobowych - zgodnie ze wzorami do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 1209) - zgodnie z wzorem formularza do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, - oświadczenie dot. sygnalistów dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala/informacje-dla-sygnalistow). Komplet dokumentów wraz z oznaczeniem sygnatury konkursu należy złożyć w terminie do 12 grudnia 2025 r. w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała lub przesłać na wskazany powyżej adres z adnotacją na kopercie oferta pracy - konkurs 3012-4.1111.9.2025. Szczegółowe informacje na stronie: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala/specjalista-ds-inwestycji-i-remontow-w-prokuraturze-okregowej-w-bielsku-bialej-w-wymiarze-075-etatu-umowa-o-prace2
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook