StPr/25/0553
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Do uzgodnienia, minimum 5500,00 zł, dodatek stażowy, premia uznaniowa
Zakres obowiązków:
1)przygotowywanie podstawowych dokumentów, założeń i uzgodnień niezbędnych
do wprowadzenia inwestycji do planu;
2)merytoryczne przygotowanie inwestycji ujętych w rocznym planie inwestycji Uczelni;
3)opiniowanie i analiza założeń techniczno-ekonomicznych oraz przedłożonej dokumentacji technicznej;
4)udział w przygotowywaniu dokumentacji do przeprowadzania postępowań na roboty budowlane i inwestycyjne w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
5)przygotowywanie i uzgadnianie treści umów z wykonawcami oraz harmonogramów robót budowlano remontowych;
6)sprawowanie kontroli i nadzoru nad przebiegiem prac, ich zgodnością z zamówieniem
i jakością oraz dokonywanie odbiorów prac zakończonych;
7)rozliczanie bieżące ponoszonych nakładów inwestycyjnych, sporządzanie i składanie wymaganych sprawozdań i informacji w obowiązujących terminach;
8)rozliczanie nakładów inwestycyjnych po zrealizowaniu budowy;
9)umiejętność analizy projektów, map projektowych i dokumentacji technicznej;
10)organizowanie i nadzorowanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych Uczelni zgodnie z Prawem budowlanym, w tym:
a)koordynowanie terminowych przeglądów wykonywanych przez uprawnione podmioty zewnętrzne, weryfikacja kompletności i prawidłowości dokumentacji kontrolnej;
b)prowadzenie i aktualizacja książki obiektu budowlanego;
11)planowanie, organizacja i nadzór nad procesem remontowo-budowlanym w tym:
a)przygotowanie planów, zapotrzebowania materiałowego i dokumentacji przetargowej;
b)koordynacja i odbiór robót z kontrolą jakości i terminowości;
c)organizacja usuwania bieżących usterek;
12)organizacja i nadzór nad przeglądami technicznymi systemów bezpieczeństwa i instalacji,
w szczególności:
a)przeciwpożarowych (hydranty, gaśnice, instalacje oddymiające klatek schodowych);
b)sygnalizacji włamania i monitoringu;
c)klimatyzacji i wentylacji;
d)sieci wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej;
13)sporządzanie projektów umów, aneksów oraz nadzór nad ich realizacją i rozliczaniem;
14)nadzór nad dokumentacją techniczną urządzeń podlegających dozorowi technicznemu (UDT).
Miejsce pracy:
Teofila Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Pracodawca:
Państwowa Uczelnia Zawodowa im prof.Edwarda F.Szczepanika w Suwałkach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Niezbędne wymagania: 1)wykształcenie wyższe - kierunek budownictwo lub inny pokrewny; 2)minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. inwestycji lub na podobnym stanowisku (w zakresie przygotowania, nadzoru, rozliczania inwestycji budowlanych), w tym doświadczenie w bezpośrednim nadzorze na budowie; 3obywatelstwo polskie; 4)znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; 5)doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu kosztorysów budowlanych; 6)umiejętność obsługi programów biurowych (MS Office, Excel) oraz znajomość programów typu CAD w stopniu umożliwiającym samodzielne odczytywanie i weryfikację dokumentacji projektowej; 7)znajomość zasad prowadzenia dokumentacji budowy (dziennik budowy, książka obiektu budowlanego itp.). 3. Dodatkowe wymagania: 1)doświadczenie w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego; 2)doświadczenie związane z udziałem w postępowaniach przetargowych na roboty budowlane, usługi projektowe, dostawy itp.; 3)doświadczenie w pracy w administracji publicznej; 4)umiejętność pracy w zespole; 5)komunikatywność, kreatywność, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy.
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania: 1)wykształcenie wyższe - kierunek budownictwo lub inny pokrewny; 2)minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalista ds. inwestycji lub na podobnym stanowisku (w zakresie przygotowania, nadzoru, rozliczania inwestycji budowlanych), w tym doświadczenie w bezpośrednim nadzorze na budowie; 3obywatelstwo polskie; 4)znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie; 5)doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu kosztorysów budowlanych; 6)umiejętność obsługi programów biurowych (MS Office, Excel) oraz znajomość programów typu CAD w stopniu umożliwiającym samodzielne odczytywanie i weryfikację dokumentacji projektowej; 7)znajomość zasad prowadzenia dokumentacji budowy (dziennik budowy, książka obiektu budowlanego itp.). 3. Dodatkowe wymagania: 1)doświadczenie w prowadzeniu nadzoru inwestorskiego; 2)doświadczenie związane z udziałem w postępowaniach przetargowych na roboty budowlane, usługi projektowe, dostawy itp.; 3)doświadczenie w pracy w administracji publicznej; 4)umiejętność pracy w zespole; 5)komunikatywność, kreatywność, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Dorota Małgorzata Sienkiewicz
Wymagane dokumenty:
1)CV podpisane przez kandydata wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych1; 2)list motywacyjny podpisany przez kandydata; 3)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu); 4)własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 5)kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i wymagany w ogłoszeniu staż pracy; 6)klauzula informacyjna RODO w stosunku do kandydatów do pracy w Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwakach - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - druk w załączeniu. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Biurze Rektora Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, pok. 203 z dopiskiem Konkurs na stanowisko Specjalista ds. inwestycji w terminie do dnia 03.10.2025 r. do godziny 12:00. W przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu na Uczelnię.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Biurze Rektora Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, pok. 203 z dopiskiem Konkurs na stanowisko Specjalista ds. inwestycji w terminie do dnia 03.10.2025 r. do godziny 12:00. W przypadku przesłania dokumentów pocztą decyduje data wpływu na Uczelnię.