StPr/25/0103
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
• opracowywanie planów zadań inwestycyjnych i remontowych, zgodnie z zapotrzebowaniem Zakładu,
• zlecanie opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej, jej weryfikacja, pozyskiwanie stosownych decyzji administracyjnych, pozwoleń, uzgodnień na prowadzenie robót, zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia zadań inwestycyjnych oraz
remontowych właściwym organom,
• przygotowywanie kompleksowej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do rozpoczęcia, realizacji, odbioru oraz rozliczenia inwestycji, przygotowanie SWZ do przeprowadzanych przetargów,
• przygotowywanie projektów zleceń, umów na roboty budowlane, dostawy i usługi, realizowane na podstawie Ustawy prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu zamówień publicznych
Miejsce pracy:
Promenada 7, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- preferowane kierunki techniczne, budownictwo, ew. prawo, administracja, wiedza i doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami i majątkiem organizacji (prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów, ewidencji majątku, koordynowanie i kontrolowanie usług dotyczących obsługi technicznej obiektów zgodnie z zawartymi umowami.
Inne wymagania:
preferowane kierunki techniczne, budownictwo, ew. prawo, administracja, wiedza i doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami i majątkiem organizacji (prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów, ewidencji majątku, koordynowanie i kontrolowanie usług dotyczących obsługi technicznej obiektów zgodnie z zawartymi umowami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Mariusz Murawski
Nr telefonu:
612247335
E-mail:
mariusz.murawski@zpo.srem.com.pl
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail