SPECJALISTA DS. INWESTYCJI, REMONTÓW I ADMINISTROWANIA

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI, REMONTÓW I ADMINISTROWANIA

Powiatowy Urząd Pracy w Śremie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/0555

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN

Zakres obowiązków:
opracowywanie planów zadań inwestycyjnych i remontowych, zgodnie z zapotrzebowaniem Zakładu, zlecanie opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej, jej weryfikacja, pozyskiwanie stosownych decyzji administracyjnych, pozwoleń, uzgodnień na prowadzenie robót, zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia zadań inwestycyjnych oraz remontowych właściwym organom, przygotowywanie kompleksowej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do rozpoczęcia, realizacji, odbioru oraz rozliczenia inwestycji, przygotowanie SWZ do przeprowadzanych przetargów, przygotowywanie projektów zleceń, umów na roboty budowlane, dostawy i usługi, realizowane na podstawie Ustawy prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu zamówień publicznych, opracowywanie i weryfikacja zakresów rzeczowych

Miejsce pracy:
Promenada 7, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, zarządzanie, inzynier budowlany
  • [Inne] : doświadczenie zawodowe nabyte w jednostkach ochrony zdrowia, wiedza i doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami i majątkiem organizacji (prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów, ewidencji majątku, koordynowanie i kontrolowanie usług dotyczących obsługi technicznej obiektów zgodnie z zawartymi umowami),bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, prawo budowlane


Inne wymagania:
[Inne] : doświadczenie zawodowe nabyte w jednostkach ochrony zdrowia, wiedza i doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami i majątkiem organizacji (prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów, ewidencji majątku, koordynowanie i kontrolowanie usług dotyczących obsługi technicznej obiektów zgodnie z zawartymi umowami),bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, prawo budowlane

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Mariusz Murawski

Nr telefonu:
612247335

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV,

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 25.10.2024, 04:40
ID ogłoszenia: 72164
Udostępnij:
Dodano: 25.10.2024, 04:40
ID ogłoszenia: 72164

Zobacz inne oferty

Do góry