324380
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 100 PLN
plus dodatek zmianowy
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw osobowych pracowników Wojewódzkiej Komendy;
prowadzenie dokumentacji personalnej wynikającej ze stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
przygotowanie i prowadzenie listy obecności pracowników Wojewódzkiej Komendy;
opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników Wojewódzkiej Komendy, prowadzenie dokumentacji wykorzystania urlopów przez pracowników (wypoczynkowych, okolicznościowych, bezpłatnych, związanych z rodzicielstwem), nadzór nad realizacją wykorzystania urlopów;
bieżące załatwianie spraw pracowniczych powodujących skutki finansowe wynikające ze stosunku pracy (zaszeregowania, przeszeregowania, dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, urlopy wychowawcze oraz renty i emerytury) oraz prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich;
przygotowanie zbiorczych zestawień dotyczących naliczeń odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w Wojewódzkiej Komendzie oraz korygowanie odpisów według przeciętnego faktycznego zatrudnienia w Wojewódzkiej Komendzie;
opracowywanie sprawozdań z realizacji zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników Wojewódzkiej Komendy;
przygotowywanie okresowych sprawozdań do GUS, PFRON i Komendy Głównej OHP;
prowadzenie i wypełnienie formularzy zgłoszeniowych dla pracowników Wojewódzkiej Komendy
do ubezpieczenia społecznego i do ubezpieczenia zdrowotnego na drukach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i obsługa programu „PŁATNIK – ZUS”, ZUS PUE;
prowadzenie procesu rekrutacji pracowników w Wojewódzkiej Komendzie;
prowadzenie spraw związanych z realizacją przepisów kodeksu pracy w zakresie profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Wojewódzkiej Komendy (badania wstępne, okresowe, kontrolne);
archiwizacja akt osobowych byłych pracowników Wojewódzkiej Komendy;
opracowanie rocznych planów etatowych Wojewódzkiej Komendy, ich bieżący monitoring oraz sprawozdawczość z realizacji zatrudnienia i wynagrodzeń;
identyfikacja potrzeb szkoleniowych kadry OHP, prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników OHP, prowadzenie pełnej statystyki i sprawozdawczości
w tym zakresie;
współpraca z pracownikiem ds. BHP i ppoż. w zakresie organizowania obowiązkowych szkoleń BHP (wstępnych, okresowych);
weryfikacja i kontrola zawieranych umów o pracę z pracownikami młodocianymi;
Miejsce pracy:
Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez OHP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- dopuszczalne jest wykształcenie średnie i minimum 3 letni staż pracy
Inne wymagania:
dopuszczalne jest wykształcenie średnie i minimum 3 letni staż pracy
Sposób aplikowania:
kontakt przez OHP
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Miś
Nr telefonu:
789396784
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
życiorys / CV i list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, oraz doświadczenie zawodowe, podpisane oświadczenie o posiadaniu pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji .
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail