StPr/25/2290
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
Sprawy kadrowe: prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Obsługa sekretariatu: prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa centrali telefonicznej, koordynacja przepływu informacji pomiędzy działami oraz dbanie o właściwy obieg dokumentów w firmie, wysyłka korespondencji pocztą.
Wymagane dokumenty: 1. Życiorys (CV). 2. List motywacyjny.
3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 5. Kserokopie świadectw pracy.
6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
7. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Miejsce pracy:
Grota-Roweckiego 11, 30-348 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku obsługi komórki kadrowej i sekretariatu biegła obsługa komputerów, oraz sprzętów biurowych ( pakiet Office, program kadrowy) dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych, ustawy, Kodeks Pracy, ustawy o ochronie danych osobowych
Inne wymagania:
min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku obsługi komórki kadrowej i sekretariatu biegła obsługa komputerów, oraz sprzętów biurowych ( pakiet Office, program kadrowy) dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych, ustawy, Kodeks Pracy, ustawy o ochronie danych osobowych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Pracodawca
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście